• kattisch

lilla juni 2014 tråden.

Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!

• Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.
  • Cassidy

Kan bara hålla tummarna... Jag bröt ihop fullständigt här hemma, så maken fick torka sprutande tårar ett tag. Kan inte hjälpa att jag är så jävla orolig! Vi har försökt få barn sedan 2008. Inget hände, och när vi fick reda på att maken inte har några spermier bestämde vi oss för att adoptera. Efter flera år i kö blev jag sjuk, så nu godkänner inte givarländerna oss. Så vi vände oss till Sahlgrenska för donation och fick vänta i nästan två år till. Det här är vår fjärde och sista insemination, vårt första plus och det närmaste en bebis vi någonsin varit. Om det inte fungerar nu, får vi göra ett försök med IVF och sedan är det kört... Jag fattar verkligen inte hur jag ska överleva detta... :-/

• sunset
    kattisch skrev 2013-10-27 09:26:58 följande:
    Sunset. Jag jobbar som undersköterska inomhhemtjänsten och brukar ha bra tålamod annars...haha jag hoppas att jag inte blir en riktig gravidosaurius den här gången.
    haha ja jag vet hur det är. jobbar också inom vården ;)
  • sunset
    kattisch skrev 2013-10-28 09:32:56 följande:
    Jag går in i vecka sju imorgon. Än så länge så har jag inte behövt kissa på nätterna. I onsdags testade jag med cb digitalt och då stod det 2-3v testade igår med samma resultat. Kommer troligtvis att testa igen i morgon för att få mitt 3+. Onödigt att oroa sig men svårt att låta bli. Lääängtar så till vulet då jag förhoppningsvis kan glädja mig åt det kommande lilla livet.
    jag vet hur det där är. men konstigt att du bara får 2-3 när du är så långt gången. jag fick 1-2 en dag innan bim och 9 dagar efter bim fick jag 3+
  • Sofieri

Från att ha mått oförskämt bra till illamående nu ikväll. Snacka om att det kan vända fort. Imorgon är det dags för hälsosamtal eller om det är inskrivning, bm bokade bara en tid med mig. Spännande.

• kattisch

Casdidy: hur går det? Tänker på er. .

Här är allt bra. Cb visade 2-3 även idag då jag går in i vecka sju. Däremot så har jag kräkts lite nu på morgonen och det är ju toppen!

• Cassidy

Jag tror det gick bra! Det blödde bara lite och en kort stund. Har inte kommit mer sedan, så jag hoppas att det inte är någon fara! Nu på morgonen värker det lite lagom, jag är ungefär lika illamående som jag varit hela tiden, brösten ömmar (trodde de skulle spricka när jag var uppe i natt), och jag måste kissa hela tiden

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.