lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Nu blöder jag lite... :'(
Cassidy - nej, hoppas det inte är nå fara
Kan bara hålla tummarna... Jag bröt ihop fullständigt här hemma, så maken fick torka sprutande tårar ett tag. Kan inte hjälpa att jag är så jävla orolig! Vi har försökt få barn sedan 2008. Inget hände, och när vi fick reda på att maken inte har några spermier bestämde vi oss för att adoptera. Efter flera år i kö blev jag sjuk, så nu godkänner inte givarländerna oss. Så vi vände oss till Sahlgrenska för donation och fick vänta i nästan två år till. Det här är vår fjärde och sista insemination, vårt första plus och det närmaste en bebis vi någonsin varit. Om det inte fungerar nu, får vi göra ett försök med IVF och sedan är det kört... Jag fattar verkligen inte hur jag ska överleva detta... :-/
Åh tänker pådrog. Och håller mina tummar så hårt jag bara kan!
På dig.....ska det ju vara
Från att ha mått oförskämt bra till illamående nu ikväll. Snacka om att det kan vända fort. Imorgon är det dags för hälsosamtal eller om det är inskrivning, bm bokade bara en tid med mig. Spännande.
Casdidy: hur går det? Tänker på er. .
Här är allt bra. Cb visade 2-3 även idag då jag går in i vecka sju. Däremot så har jag kräkts lite nu på morgonen och det är ju toppen!
Jag tror det gick bra! Det blödde bara lite och en kort stund. Har inte kommit mer sedan, så jag hoppas att det inte är någon fara! Nu på morgonen värker det lite lagom, jag är ungefär lika illamående som jag varit hela tiden, brösten ömmar (trodde de skulle spricka när jag var uppe i natt), och jag måste kissa hela tiden