Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

PHofie skrev 2014-01-01 15:57:47 följande:
    Då ligger du rätt precis en vecka efter mig. Jag gick in i v 12 idag. Känns skönt.

Går oxå in i v 12 idag
  • Frida Andersson
    PHofie skrev 2014-01-01 17:30:07 följande:
    Kul då är vi beräknade samma dag. Då kan vi ju verkligen följas åt. =)

Ska bli så spännande! Jag är dock planerad snitt. När ska ni få se den lilla på ul?
  • Frida Andersson
    PHofie skrev 2014-01-01 19:39:52 följande:
    Aha, vad har du fått för datum på snittet? Vi har inte fått något datum för UL än, men i slutet av februari sa BM sist vi var där. Men nu ska vi inte till MVC förrän 7 april. Aslåååångt dit ju. =/

Hamnar runt den 14 juli någonstans. Hoppas på tidigare då syrrans pojk fyller då. Mm sån lång väntan. Fått ul 24 feb, evigheter känns det som. Hade du fler barn?
  • Frida Andersson
    mamiama skrev 2014-01-01 19:45:57 följande:
    Usch, är så orolig för att bara en lever, har ul om en vecka och drömmer alldeles för mycket mardrömmar :(

Hoppas det är som det ska och att din vecka går fort
  • Frida Andersson
    PHofie skrev 2014-01-01 20:13:53 följande:
    Ja två månader är en evighet när man väntar. Jag har dessutom börjat fundera på om det är fler än en eftersom min mage är lika stor nu som den var i typ 4-5 månaden förra gången. Så jag vill verkligen få göra ett UL. Så ja jag ett barn sen innan. Han fyller den 6 juli så så tidigt behöver inte en här bebisen vara. Fast jag säger nog nåt helt annat när juli närmar sig. =P

Håller med om storleken. ... oj oj såhär stor i v 12... hmm skulle va kul om det var två fast en räcker då vi har två redan. Sägs väl att man blir större snabbare vid fler graviditeter
  • Frida Andersson
    PHofie skrev 2014-01-01 20:13:53 följande:
    Ja två månader är en evighet när man väntar. Jag har dessutom börjat fundera på om det är fler än en eftersom min mage är lika stor nu som den var i typ 4-5 månaden förra gången. Så jag vill verkligen få göra ett UL. Så ja jag ett barn sen innan. Han fyller den 6 juli så så tidigt behöver inte en här bebisen vara. Fast jag säger nog nåt helt annat när juli närmar sig. =P

Håller med om storleken. ... oj oj såhär stor i v 12... hmm skulle va kul om det var två fast en räcker då vi har två redan. Sägs väl att man blir större snabbare ju fler graviditeter man genomgått?
  • Frida Andersson

Vilket skit, idag mådde jag verkligen illa på vög till jobbet. Fick stanna å kräkas i skogen. Fan så jobbar man 14 timmar. Trodde illamåendet skulle släppa nån gång

• Frida Andersson

Pojknamn önskar min man Sebastian eller Alexander och flicka är min önskan Elisa eller Lovis Svårare denna gång. Både nr och och två hade jag namn tidigt. Min pappa gjorde ringtestet på mig igår, han har alltid haft rätt på alla han gjort det på så blur det rätt igen får vi en pojke

Svar på tråden Julibebis 2014