Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Så fruktansvärt trött. ... kom precis till jobbet. Tredje passet irad. Kan knappt hålla mig vaken och då har jag 14 timmar och 6 min innan jag slutar. Fattar inte varför jag är så trött. Nifferexen gör uaf ingen nytta. Ni som äter dom hur många tar ni?

• Frida Andersson

Strax hoppa på birka bussen å kryssa till åland. Ska bli kul, ett gäng helt gäng som åker. Var länge sen vi var barnlediga så ska bli lite extra skönt. Som tur är är det en till som är gravid Så blir inte ensam om att dricka alkoholfritt

• Frida Andersson
    Nilla81 skrev 2014-01-14 21:41:44 följande:
    Läser här inne dagligen men skriver direkt inte ofta Vilka härliga magbilder ni lägger upp. Min mage är fortfarande liten, syns knappt men däremot känns det som man är höggravid. Igår var jag hos BM och lyssnade på hjärtljud. 146 slag Man hörde direkt *lycka* Allt verkar bra enligt BM efter hon känt och klämt och lyssnat. Så nu är det bara för mitt psyke att tänka positivt istället. Ska egentligen dit efter RUL men har känt mig orolig över missfall när man läser att så många får. Sen detta är min 4:e ska det gå felfritt denna gång med. Men känner mig lugnare nu. Känner av den lille ibland tror jag Kallelse till RUL bokade jag med min BM när jag var där på inskrivning. 11 februari, vad jag längtar!!! Sen efter det ska jag berätta för chefen på jobbet och resten. Just nu är det bara en som vet. Blir att söka havandeskapspenning med som jag hoppas på går igenom. Den borde det men man vet aldrig med fk.

Ska oxå ansöka om havandeskapspenning. Jobbar på ett lls bornde med autistiska personer. Den unga man jag tar hand om är starkt utåtagerandr mot mina två medarbetare mrd slag sparkar och kastar föremål efter dom. Dock aldrig inder mina 2 1/2 år gett sig pp mig så är eg inte orolig men nu har jag bebisen som jag måste skydda. Är väl eg bara 60 dagar innan som man kan söka för men jag ska ansöka om mer.
  • Frida Andersson
    Teereseee skrev 2014-01-15 12:43:22 följande:
    Sitter här och är lite nervös, på grund av tidigare missfall ville jag vänta med att ringa MVC och få tider osv. Nu har jag fått tid till imorgon för inskrivning. Vad gör man där? Får man reda på något om hur bebis mår eller det är bara kontroller på mig?  Kan känna igen mig i det ni skriver om spökmånad, är i v 13 och känner mig inte gravid men magen har ju växt och brösten är stora som jag vet inte vad. Fler än jag som fortfarande får springa på toa i ett? 

Går in i v 14 idag.. toabesök konstant!
  • Frida Andersson

Imorse kom min 7 åring in till mig när hon vaknade. . Kröp ner i min säng och klappade på min mage och sa:mamma jag länktar efter vår bebis Hihi så mysigt. Vi länktar så mycket!

• Frida Andersson

Min dotter var tio månader när lillasyster föddes. Hon likaså storasyster kom med snitt. Min gubbe jobbade borta i veckorna då vi hade eget företag då och var tvungen att börja jobba dagen efter vi kom hem från bb. Så bära var nått jag var tvungen att göra själv. Gick alldeles utmärkt för mig... hade iaf inget annat val. Bodde då på fjärde våningen utan hiss. Ett spädbarn å en tiomånaders

• Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2014-01-17 15:22:53 följande:
    Vad skönt att du klarade det bra!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Blir en dröm denna gång då vi kommer vara två. Företaget nedlagt och gubben kommer hem varje kväll. Ni vet tjejer att när det gäller våra barn så klarar vi allt!
  • Frida Andersson
    Fiamedbarn skrev 2014-01-17 15:39:12 följande:
    Det kan vara bra ibland att företags läggs ner
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Jag är så tacksam för hans beslut Nu blir det snart en riktig njut bebis
Svar på tråden Julibebis 2014