Nilla81 skrev 2014-01-14 21:41:44 följande:
Läser här inne dagligen men skriver direkt inte ofta Vilka härliga magbilder ni lägger upp. Min mage är fortfarande liten, syns knappt men däremot känns det som man är höggravid. Igår var jag hos BM och lyssnade på hjärtljud. 146 slag Man hörde direkt *lycka* Allt verkar bra enligt BM efter hon känt och klämt och lyssnat. Så nu är det bara för mitt psyke att tänka positivt istället. Ska egentligen dit efter RUL men har känt mig orolig över missfall när man läser att så många får. Sen detta är min 4:e ska det gå felfritt denna gång med. Men känner mig lugnare nu. Känner av den lille ibland tror jag Kallelse till RUL bokade jag med min BM när jag var där på inskrivning. 11 februari, vad jag längtar!!! Sen efter det ska jag berätta för chefen på jobbet och resten. Just nu är det bara en som vet. Blir att söka havandeskapspenning med som jag hoppas på går igenom. Den borde det men man vet aldrig med fk.
Ska oxå ansöka om havandeskapspenning. Jobbar på ett lls bornde med autistiska personer. Den unga man jag tar hand om är starkt utåtagerandr mot mina två medarbetare mrd slag sparkar och kastar föremål efter dom. Dock aldrig inder mina 2 1/2 år gett sig pp mig så är eg inte orolig men nu har jag bebisen som jag måste skydda. Är väl eg bara 60 dagar innan som man kan söka för men jag ska ansöka om mer.