Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Skönt att höra att man inte är ensam om att inte ha kunnat amma. Man har ju fått sina kommentarer kring det, precis som kring snitt. Härligt att känna sig "normal" Det som är jobbigt med fl, så många som komenterar negativt och alltid tycks veta bäst bara för att just deras förlossning, ammning osv varit på ett speciellt vis. I denna tråd värkar vi vara väldigt blandat och känns som en tråd där vi stöttar och lyssnar samt ger pepp åt varandra, härligt! Nu ni tjejer har vi kommit en bra bit på väg, tror vi alla länktar massor. Avundas er som redan fått se eran lilla räka. Vi får vänta 6 veckor till...

• Frida Andersson
    loppanojag skrev 2014-01-07 16:18:29 följande:
    Nej men är! :) fick pluss den 14 november med bf den 21 juli. Men fick missfall. :( men plussade igen den 25 december ocj är nu i vecka 7 (6+5) :)

Grattis vad roligt!!
  • Frida Andersson
    Llimen skrev 2014-01-07 17:26:28 följande:
    Höll på att svimma på jobbet idag. Stöd och visade några papper för en kollega när det bara svartnade/snurrade och pulsen steg. Slängde mig ner i en fotölj... Borde man ringa bm om det tror ni?

Ring och kolla kan ju aldrig skada... otäckt
  • Frida Andersson
    Liljekonvaljebladet skrev 2014-01-08 09:04:01 följande:
    Idag är stora dagen då jag ska göra första ultraljudet. Är i vecka 13 +5. Har tagit blodprov inför kub innan. Är jättenervös att det inte ska se bra ut!!

Lycka till !! Spännande
  • Frida Andersson
    Liljekonvaljebladet skrev 2014-01-08 15:35:16 följande:
    Nu har jag varit på ultraljudet. Allt såg bra ut, så underbart!!! Mäktigt att se den lille. Vinkade till oss och sprattlade med benen. Blev framflyttad 4 dagar dock, bf är nu 21/7.

Ååå vad mysigt vill oxå titta bebis!
  • Frida Andersson
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2014-01-09 11:14:59 följande:
    Nu har jag och sambon sett vårt lilla knytt. Låg risk för kromosomavikelser och flyttad till den 24/7 så 11+6 idag. Skönt att veta att allt är ok såhär långt! :)

Oj så fint, vill oxå se bebisen!! Grattis!!
  • Frida Andersson
    Dimisi skrev 2014-01-09 11:49:47 följande:
    Vi har varit på kub nu. Fostret låg alldeles stilla och bm kunde inte hitta några hjärtslag. Vi ska in på ett vul senare i eftermiddag, men till 99 % är det kört. Känns hemskt!

Beklagar verkligen...
Svar på tråden Julibebis 2014