Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Kul att andra ocksa har konstiga drommar (eller inte sa kul, de kan vara obehagliga). Jag vaknade upp helt i panik i natt. Jag har ocksa konstig kroppstemp och valdigt roda kinder - som om jag skulle ha druckit en massa vin(och det har jag inte!!). Vaxlar mellan att ha varmt och frysa- stegringskansla liksom. Kvallarna jatte trott och frusen, pa dagarna liksom varm och rod i kinderna.Annars har jag hittills (v. 5) mindre symptomer an forra gangen, bortsett fran brostena : de brakade inte alls forra gangen. Nu gor de det, men inte lika mycket varje dag/hela tiden. Men vuxit har de. Och jag ar 33 och har ett barn pa 3,5 ar i forvagen. Jag ar valdigt trott men vaknar tidigt.
Hej
Tror jag är äldst här, 38 år och sambon fyller 35 ( mitt lilla lammkött ;).
Jag är 25 och sambon 31. Jag har börjat må lite illa, det gjorde jag aldrig med första barnet. Men så här i början tycker jag det är riktigt "skönt" (nåja), välkomnar varje gravidsymptom eftersom jag är rädd att det har gått snett annars. Med första hade jag knappt några symtom förrän efter v 12.
Patricia, jag har oxå lammkött! 26 år är min sambo ;)
Varit och köpt en body och strumpor idag som ska ner i sambons farsdagspresent tillsammans med ett gravtest,.. Känns overkligt och väldigt tidigt att våga köpa nått, men händer nått kan jag ändå inte göra nått åt det iaf.
Längtar verkligen till söndag så jag får berätta åt sambon!!! Har världens dåligaste humör just nu och han fattar ingenting stackarn :/ Han kommer nog bli galet överraskad och glad då vi ändå försökt i över ett år och förra försöket inte gick hela vägen.
Ledsen Patricia4 men jag är 46 och min sambo är 38
Hej!
Jag heter Maria och plussade förra veckan. Bf är 12 juli. Bor i Stockholm. Fler här som gör det? Vilket MVC ska ni välja? Jag ringde BB Stockholm family Gamla stan idag. Någon som har erfarenhet av dem?
Jag har en son på 10 år och en dotter på 8 år sen tidgare med en annan man. Det här barnet är min sambos första
Ha det så bra alla!
Ledsen Patricia4 men jag är 46 och min sambo är 38