Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Vi väntar andra barnet. Sonen är 16 månader. Som det ser ut nu kommer han få dras med mig om dagarna :) Bor i Uppsala.
Vi väntar första barnet, beräknat 5e juli enligt appen. Jag är 21 år gammal och sambon 24. Vi har precis flyttat ner till Växjö.
Och förresten, så behöver jag inte vara så jävla neggo längre för nu väntar vi på vår efterlängtade bebis! :D
Vi bor i Norrköping, vi är båda 34 år o har en dotter tillsammans som är född i augusti 2011!!! Vi har redan berättat för dottern, men hon är ju så liten än så hon förstår det ju inte! Föräldrar o syskon får veta i helgen! Farsdagpresent till morfar o farfar!!! 😊
Är andra barnet för mig också! Sonen blir 2 år i april och är beräknad ca 11 juli :) bloggar också på ; www.idadockan.blogg.se
Har idag berättat för mamma. Hon trodde mig inte så jag visade en bild på testet. Hon behöver nog smälta det hela. Hade inte räknat med ett 7:e barnbarn. Min närmsta vän fick också veta nu ikväll. Kanske blir att berätta för de andra vännerna i morrn då vi ska ut och käka. De lär undra varför jag inte beställer öl till maten.
Svagt tydligt + på BIM -7 och vårt allra första gemensamma försök så jag är allt lite chockad. Fick BF till andra delen av juli? Får nog räkna närmare. Inget illamående alls än, men konstiga drömmar sedan ngn natt, lite varmare är jag än vanligt också. Vad har ni andra för symptom?
Svettas som en gris på nätterna, mer hungrig, större bröst, otroligt sugen på salt, öm och svullen mage, gasig åsså trött. Inga sådär hemskt otrevliga symtom ännu ;)
Hej på er! Får jag hänga på här? Plus:ade nu på morgonen så det känns fortfarande overkligt, men underbart!! Vi har försökt sen i april, detta var första månaden jag testade att använda munkpeppar. Enligt fl uträknade är bf den 17 juli
Hoja dom konstiga drömmarna har börjat och gud vad jag sover oroligt, inatt drömde jag om mördarsniglar som sögs sig fast på huden och man var tvungen bränna bort dom och som om inte det skulle vara nog så la dom ägg överallt! Upplever redan att jag måste pissa oftare oxå.
Hur gamla är ni förresten, om man får fråga.