• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • Sweet life
    mamiama skrev 2013-11-08 06:23:00 följande:
    Svettas som en gris på nätterna, mer hungrig, större bröst, otroligt sugen på salt, öm och svullen mage, gasig åsså trött. Inga sådär hemskt otrevliga symtom ännu ;)
    Låter som min lista och mitt humör är värre än hos en T-rex.....

Jag jobbar som förskollärare (outbildad) och pluggar till förskollärare samtidigt och jag tycker så synd om barnen just nu. Dom känns bara såååååå jobbiga och mer jävliga än vanligt. Fast jag vet att det inte är så. Så jag biter mig i tungan sååå många gånger per dag just nu.  
  • mamiama

Jag är 32 år undersköterska som nu jobbar med logistik :)

Hade oxå en sjuuuk mardröm i morse, vågade knappt gå upp haha!

• Happy14

Emma80;Patrica m.m:

Ja det är nog klokt att vänta men det är ju sååå svååårt att hålla tyst!´   

• Happy14
    lillagreizn skrev 2013-11-08 07:37:32 följande:
    Hoja dom konstiga drömmarna har börjat och gud vad jag sover oroligt, inatt drömde jag om mördarsniglar som sögs sig fast på huden och man var tvungen bränna bort dom och som om inte det skulle vara nog så la dom ägg överallt! Upplever redan att jag måste pissa oftare oxå.

Hur gamla är ni förresten, om man får fråga.  

Jag har precis fyllt 29, min man är 34, du då?
  • lillagreizn
    Happy14 skrev 2013-11-08 08:42:33 följande:

Jag har precis fyllt 29, min man är 34, du då?
    25 och min sambo 26.
  • Katharina85

Grattis alla med plus! Härligt:)
    Jag 28 min man 29
    Jobbar som sjuksköterska i Höllviken, skåne

• tattines
    lillagreizn skrev 2013-11-08 07:37:32 följande:
    Hoja dom konstiga drömmarna har börjat och gud vad jag sover oroligt, inatt drömde jag om mördarsniglar som sögs sig fast på huden och man var tvungen bränna bort dom och som om inte det skulle vara nog så la dom ägg överallt! Upplever redan att jag måste pissa oftare oxå. Hur gamla är ni förresten, om man får fråga.  

Drömde att det växte konstiga svampar på min sons händer, jätteläskigt :( Jag måste också kissa oftare samt att jag blir varm. Annars inga symtom, ungefär som förra gången men då hade jag även ömmande bröst. Är 26.
  • Happy14

Bor i Gbg, jobbar på förskola, har tre barn, ett eget och två underbara bonusar, 7,8,9 år Så detta blir en sladdis deluxe

• lillagreizn
    tattines skrev 2013-11-08 09:00:20 följande:

Drömde att det växte konstiga svampar på min sons händer, jätteläskigt :( Jag måste också kissa oftare samt att jag blir varm. Annars inga symtom, ungefär som förra gången men då hade jag även ömmande bröst. Är 26.
    Hoja det lät inte kul det heller, så länge det är konstiga drömmar gör det inget, värre när otrohetsdrömmarna börjar, hade tom i slutet när jag väntade sonen.  
Svar på tråden Julibebis 2014