• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • viiala

hoppar in här åxå har plusat i v planerat men ändå oväntat då jag intefått min riktiga mens efter p pillren men ägglossning hade tydligen varit här :) BF 8/7 inskrivning hos BM på torsdag :)

• Linduccia

JIsses så mycket finnar jag har fått!

Med min dotter så hade jag inte dåligt hud alls, kanske en pojke denna gång ;)
    Väldigt frusen och trött på kvällarna med.

Vi har berättat för våra föräldrar och min bästa väninna, känns läskigt för det är ju så tidigt, BF 9/7

• Bebisfabriken

Jisses vilket sömnbehov jag har fått. Somnade 21.30 igår och sov till 9, sen sovit lite middag på det och jag är fortfarande trött. Helt galet!

• tattines
    lillagreizn skrev 2013-11-09 16:49:18 följande:
    Varit på två års kalas hela dagen lång nästan, super trött! Upptäckte dock en ljus rosa blödning nu när jag kom hem :/ Hoppas det inte är mf igen och att det bara är vanliga blödningar som jag hade när jag väntade sonen. Håller alla mina tummar och tår  

Håller tummarna för att allt är som det ska..
  • autismförälder

Hej. Här är jag. Gravid med mitt tredje barn, dock det första gemensamma med min sambo.
     Är inte helt 100 på när denna lilla ska komma eftersom min mens inte hann komma igång efter jag slutat  mini-piller men tror det blir i början på juli.

• ung92

Tack för bloggarna Skrattande Men hurrni, jag måste fråga er en sak. Detta är som sagt mitt andra barn och när jag väntade sonen så spydde jag som en gris, kände enorma lukter och var riktigt dålig vid denna tidpunkten av graviditeten.

Nu känner jag mig inte ett dugg gravid! Lite ömma och förstorade bröst och molvärk då och då. Men inge illamående, lukter, äcklad av något eller knappt tröttare. Har det skilt så mycket mellan graviditet och graviditet? Lite orolig att allt inte står rätt till. Är i vecka 6.

• Linduccia

Grattis Autismförälder!

Ung92, det sägs att varje graviditet är olika ;)
    Min mamma, som varit gravid 7 ggr, säger att hon bara mått illa under två och det var när hon väntade flickor.

Jag har mkt molvärk, precis som förra ggn, men mår inte så illa som då, skönt!

Jag är SJUK nervös för MF dock...

• ung92
    Linduccia skrev 2013-11-09 21:55:32 följande:
    Grattis Autismförälder! Ung92, det sägs att varje graviditet är olika ;) Min mamma, som varit gravid 7 ggr, säger att hon bara mått illa under två och det var när hon väntade flickor. Jag har mkt molvärk, precis som förra ggn, men mår inte så illa som då, skönt! Jag är SJUK nervös för MF dock...

Åh du också? :( Är betydligt mer.orolig för missfall nu än med första. Men då mådde jag så illa så symptomen gick inte att ta miste på. Tycker de är lite obehagligt att känna sig så ogravid
  • Lyrasmamma

Jag har typ helt glömt hur jag mådde i början av förra graviditeten, men har för mej att jag kände mej mer gravid än vad jag gör nu. Dock minns jag att jag var lika trött som jag är nu också!

Jag ska på inskrivning hos bm på tisdag och då få en tid för vul. Ska bli spännande!

• liindalus

Hoppar in här också :) Jag är 21 och gubben 24, Vi gjorde utredning i sommras efter nästan 2 år utan plus, nu har vi blitt gravida med pergotime, och det känns som att de gick "lite för lätt" så oroar mig även jag över mf :( känner mig jätte gravid molandevärk betydligt större och spända bröst, äter mer, illamående etc.

Svar på tråden Julibebis 2014