• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • mussepigg
    lillagreizn skrev 2013-11-08 19:53:19 följande:
    Det ska jag göra :)
    Flip12 skrev 2013-11-08 18:07:17 följande:
    Någon mer än jag som är hemma från jobbet pga illamående?
    Inte hemma pga illamående men hemma pga att jag har haft fruktansvärt frossa, men åter till jobbet på måndag,  men vet inte hur jag ska orka då jag är extremt trött!  Någon som har nå tips mot trötthet??  

Ut och gå en sväng. Det gör lite skillnad för mig iallafall
  • tattines
    ung92 skrev 2013-11-08 22:06:15 följande:
    Någon av er som bloggar? :D

Jag bloggar och det blir mest om min och sonens vardag och även hundträning. Denna graviditet kommer jag inte nämna där än :) gulvitamoln.blogspot.com
  • Nimah
    LovisaC skrev 2013-11-08 22:08:33 följande:

HUR kan jag ha missat den tillhörande tråden till BF-listan?! Alltså, jag tyckte det var konstigt att det bara var massa namn sida efter sida :P
    Jag hoppar in här! 29 år, maken 28, väntar vårt första barn. Det känns helt sjukt att säga det eftersom jag fick synliga streck (och digitalt) först i förrgår - jag har liksom inte fattat det än!!  

Grattis! Haha, ja namn på rad är ju inte jättespännande kanske :)
  • SannaM
    ung92 skrev 2013-11-08 22:06:15 följande:
    Någon av er som bloggar? :D

Jag bloggar! Men har inte outat graviditeten där än, blir nog efter årsskiftet som det kan dyka upp ett och annat inlägg om detta.

minasannaord.wordpress.com
  • SannaM

Har någon här haft problem med illamående på natten? Min stackars fru hade skumma drömmar i natt, som om hennes huvud satt på en pinne och snurrades med megafart runt runt. Hon var uppe och stökade halva natten och spydde två ggr. Hoppas verkligen det var en engångsföreteelse...

• Sweet life

Här är det jag som är lamköttet.. Jag är 27, han 43 så det är 16 år mellan oss.

• L1n

Grattis allihopa till era plus ! Jag hoppar in här jag med. Jag är 27 år och väntar vårt 3:e barn. Vi har två sönder födda -07 och -10 så visst vore det lite extra kul om det skulle vara en liten tjej denna gång , men självklar gör en liten pojk oss precis lika lyckliga.
    Bf 8 juli och är redan hemskt illamående framförallt på morgnarna , ömma och svullna bröst, kissar heela tiden och är galet trött. Har även dom tidigare graviditeterna haft dessa symtom väldigt tidigt.

• Miini12

Hoppar gärna in här fick ett plus imorse på bim-5 så det var svagt, är i så fall beräknat till 23 juli:) Har en dotter född januari -12.

• lillagreizn

Varit på två års kalas hela dagen lång nästan, super trött! Upptäckte dock en ljus rosa blödning nu när jag kom hem :/ Hoppas det inte är mf igen och att det bara är vanliga blödningar som jag hade när jag väntade sonen.

Håller alla mina tummar och tår  Hjärta

Svar på tråden Julibebis 2014