• mars2011

Julibebis 2014

Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?

• Svar på tråden Julibebis 2014
  • HollyH

Jag är 34, min man är jämngammal så inget lamkött här inte.

Mår grymt illa, men inte ås jag spyr. Mådde inte såhär illa och itne så här tidigt, med ngn av de andra. Måste skaffa seabands. De hjälpte förra gången men mådde inte riktigtl ika illa då. Heeela dagen. SÅ idag var jag hemma, passade på att vabba då minstingen var risig hon också.

• s07
    SannaM skrev 2013-11-08 19:29:36 följande:
    Måste säga att det är jäkligt skönt att inte dras med alla symptom och åkommor den här gången, hehe. Min fru är sååå sjukt trött just nu - när hon lägger tvååringen somnar hon där inne och kommer uttassandes två timmar senare för att sedan lägga sig igen. Coolt att stå bredvid nu, minnena kommer tillbaka (och lite symptom har även jag fått, stickningar i brösten tex) men jag slipper återuppleva det Det enda är väl att det känns så overkligt nu, men det tycker å andra sidan min fru också...

Åldrar ja, jag är 28 och min fru 31.

Fasiken vad najs att turas om på det sättet! Klart en nackdel i heterorelationer! Jag skulle absolut inte ha ngt emot att sambon bär barnet. Ogillar att vara varm, trött, svullen...
  • s07
    Patricia4 skrev 2013-11-08 13:10:56 följande:
    Hej

Tror jag är äldst här, 38 år och sambon fyller 35 ( mitt lilla lammkött ;).

Nja jag är också 35+! :)
  • s07
    lillagreizn skrev 2013-11-08 14:22:07 följande:
    Varit och köpt en body och strumpor idag som ska ner i sambons farsdagspresent tillsammans med ett gravtest,.. Känns overkligt och väldigt tidigt att våga köpa nått, men händer nått kan jag ändå inte göra nått åt det iaf.

Längtar verkligen till söndag så jag får berätta åt sambon!!! Har världens dåligaste humör just nu och han fattar ingenting stackarn :/ Han kommer nog bli galet överraskad och glad då vi ändå försökt i över ett år och förra försöket inte gick hela vägen. 

Gud vad kul, tänkte ngt liknande men kunde inte hålla mig..
  • Blivandetrebarnsmor

Jag är 33år, min sambo 31 år. Väntar min och sambons första gemensamma bsrn, jag har två sedan innan och han en sedan innan. Bor i Vellinge i Skåne. Då är vi i samma kommun :)

• LovisaC

HUR kan jag ha missat den tillhörande tråden till BF-listan?! Alltså, jag tyckte det var konstigt att det bara var massa namn sida efter sida :P
    Jag hoppar in här! 29 år, maken 28, väntar vårt första barn. Det känns helt sjukt att säga det eftersom jag fick synliga streck (och digitalt) först i förrgår - jag har liksom inte fattat det än!!  

Svar på tråden Julibebis 2014