Julibebis 2014
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Idag på bim-3 fick jag ett plus på stickan. Efter 5 månaders försök. BF 5-7 juli:) några fler som redan plussat? För visst är det ett plus?
Hej. Jag är en 35 årig tjej från Skaraborg som väntar mitt fjärde barn, BF 18/7. Hoppar gärna in här
Jag är 34, min man är jämngammal så inget lamkött här inte.
Mår grymt illa, men inte ås jag spyr. Mådde inte såhär illa och itne så här tidigt, med ngn av de andra. Måste skaffa seabands. De hjälpte förra gången men mådde inte riktigtl ika illa då. Heeela dagen. SÅ idag var jag hemma, passade på att vabba då minstingen var risig hon också.
Jag är 33år, min sambo 31 år. Väntar min och sambons första gemensamma bsrn, jag har två sedan innan och han en sedan innan. Bor i Vellinge i Skåne. Då är vi i samma kommun :)
Hej alla glada, hoppar gärna in här. Väntar mitt andra barn i juli =)
Någon av er som bloggar? :D
HUR kan jag ha missat den tillhörande tråden till BF-listan?! Alltså, jag tyckte det var konstigt att det bara var massa namn sida efter sida :P
Jag hoppar in här! 29 år, maken 28, väntar vårt första barn. Det känns helt sjukt att säga det eftersom jag fick synliga streck (och digitalt) först i förrgår - jag har liksom inte fattat det än!!