Julibebis 2014
Ja jag kan sova jämnt. Dock pigg tidig morgon runt 4....
Var på inskrivningen idag utan sambo då de ändå bara är lite snack om dåtid nutid o prover. Hon påpekade vikten av att må bra o att jag kan sjukskriva mig sedan tog hon massa prover varav en extra på järnvärde men von skulle ringa om dom inte var bra. Mötte min chef strax efter inskrivningen o hon berättade att mina kollegor är orolig att jag inte trivs för jag går o ser typ blek ut. Hon frågade om jag hade berättat för dom men bara sagt de till en tog upp de med en annan kollega idag som även hon blev jätteglad. Inser att jag får berätta snart men problemet e att min mamma och syster inte vet något och dom mår riktigt riktigt dåligt då en för dom väldigt närdtående varit på operation som kan avgöra liv o död idag o pratar man med dom gråter dom bara så att ta fram den bra nyheten känns inte rätt på något sätt....
ser att ni vill ha många barn, själv går gränsen för mig på två så detta är min sista graviditet. Kommer från en familj med MÅNGA barn och jag trivdes inte så och känner att jag inte har tid för så många barn, jag vill ha barn men ändå kunna få ha lite tid för mig själv och inte bara leva för mina barn. Tror dock Sambon vill ha ytterligare ett efter det här, men nä, huset skulle rymma tre ungar till utan problem men nä....
E de bara jag som typ irriterar mig för allt. Min son har inte ens kunnat va tyst under tiden han ätit frukost bara bla bla bla bla inget vettigt har nog varit tyst 30sek max i taget i en halvtimme. .. älskar han mer än jorden men tystnad på morgonen e ett måste när man har yrsel o illamående
Vi har två tjejnamn som återkommer från oss båda. JAG: Lillie/Lilly HAN: Alicia Ingen av oss gilar den andras namn. Troe alicia var på tapeten när sonen föddes gillade det inte dp heller.. Killnamn har jag absolut inga....vilket jag inte hade förra gångwn heller
Jag har så svårt för vagn, vill ha något liknanade brio sing MEN jag kan inte ha sånt handtag behöver ett sånt man flippar då jag är så kort. Har man typ en briosing så passar bilstolarna man får hyra på sjukhuset där i så de vore perfekt.