-
skicka privat meddelande här så avslöjar jag mig,Poison82 skrev 2014-01-27 09:18:34 följande:Nu får du allt avslöja dig :)
-
Min sambo sa igår att jag behöver röra mer på mig, så jag tog en promenad till dagis o hämtade sonen, och det gick ju sådär, dit o hem kom vi, men nu sitter jag o mår pyton, Jag VILL verkligen tillbaka till jobbet, jag vill inte sitta hemma som en stekt grönsak. Jag vill känna att jag gör något vettigt någon gång.
och jag vet inte om de funkar och köra deltid dvs nåra timmar på jobbet för vem vill jobba mellan säg 12-16 lixom eller 14-18`???? -
bf-tråd www.familjeliv.se/Forum-11-230/m71566683.htmlPoison82 skrev 2014-01-27 18:32:01 följande:Ja. Kan vara svårt att hitta den. Här är ju några sidor :)
bild-tråd www.familjeliv.se/Forum-2-114/m72245411.html -
Då har man gjort storrensning i garderoben då man under en månad bara är frustrerad över att inget passar längre, tomt blev de, men men skönt...
-
Det är så tråkigt när man inte kommer i något.Passion skrev 2014-01-28 13:10:51 följande:Samma här!
Pyjamasen, mysdressen och två par brallor är det jag får på mig!
Och sambons t-shirts och två mamma t-shirts som ja nyligen köpt hem!
Typ tre långärmade tröjor kan ja få på mig också, haha ..
Får köpa lite nytt till mig själv också helt enkelt!
jag passade faktiskt på och köpa långa linnen, leggins o tunikor på rean för det har man ju o växa i sedan. när jag väntade sonen så köpte jag mammakläder, sedan gick jag förbi på hm en vecka senare då säljs exakt samma tröja som jag köpte bara att det stod mamma i min och var lite dyrare, så denna gången är jag lite snålare. -
med första gick jag upp 13 kg och mer än så tänker jag mig inte lyckas med denna gången heller
jag vägde 55,5kg och nu 57,5-58,00 så typ 2,5kg är i vecka 17 -
www.barnpavag.se/sv/produkter/barnvagnar/duo-barnvagn-inkl-babyskydd/duo-barnvagn-bartolino-superb-inkl-babyskydd-design-51.html
Tror jag hittat "min" vagn, tror dock sambon inte skulle gå med på att beställa över nätet,,,, -
jag är ju rödhårig själv, men jag åt inte en ända apelsin förra graviditeten o sonen e rödlätt i skallen.....Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-30 16:00:07 följande:Ingen aning! Jag har både känt sig efter apelsin samt lakrits när jag väntat alla barnen fast under olika perioder under graviditeten.
Med min äldsta och yngsta dotter åt jag massor av apelsiner. De blev rödlätta! Så frågan är blir barn rödhåriga av att man äter apelsin? -
HaBaNiTa skrev 2014-01-30 15:53:12 följande:Om man är sugen på salt o surt vad sägs det då att man väntar för kön??? Har glömt haha
www.familjeliv.se/Bloggar-3-53/b46284.html
Enligt den där, kommer du få en "det"
-
tål inte apelsiner så det är jag hundra på att jag inte gjort, men klementin vet jag inte, och sonens pappa var röd i skägget, min pappa var rödlätt när han var liten, så nä jag tror det är genetiskt och inte beror på citrus, för då kan jag lova, då hade jag aldrig stoppat i mig någon citrus som gravid......Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-30 16:46:40 följande:Konstigt! Min mamma åt apelsiner när hon väntade min storebror. Han är rödlätt, min farmor åt apelsiner min farbror är rödlätt. Är du helt säker att en klementin eller apelsin aldrig slank ner under graviditeten