Julibebis 2014
Hoppas slippa snitt denna gång dock.
ser att ni börjat köpa saker, själv är jag alldeles för feg. jag har inte köpt något. kommer vänta till ultraljudet iallafall.
Visserligen tror jag att jag känner av bebisen lite då det typ kittlas i magen vilket det aldrig gjort innan, men nä jag är nog skrockfull.
Men kikar barnvagn och spjälsäng gör jag, vet vilket spjälis det kommer bli och kläder har vi oavsett vilket kön de blir, men sedan är det typ bara sängkläder som saknas, så kan vara skönt och vänta lite.
Roade oss med att lägga pengar på sonens rum istället så han fick det mer funktionellt....
BEBISSKROCK::
Kinesiska kalendern: flicka
Ringtest: flicka
Bikarbonattest x 2 med 2 veckors mellanrum 2ggr varje gång: flicka.
Har RUL den 10/2 så då får vi se om det stämmer.
med sonen så stämde ringtestet men inte kinesiska kalendern. och då sa magkänslan klart och tydligt kille vilket det inte gör nu...
ett tips till er som vill ha babynest, kolla tradera, blocket (hela sverige) där ligger dom på max 600 och då är dom finare än dom som man kan köpa i affären.
Själv ska jag skippa det, tycker det är mycket pengar för ingenting
Jag kommer vara i 18+3 när jag ska göra mitt RUL, tror jag var i v 16+? när grabben var i magen 2008 håller med om att det är sent om det är något fel på barnet. med tanke på att man kan rädda ett barn från v.24 så känns de lite sjukt med v18 men kanske är så sent för att alla tjatar om könet?