Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Får be min man om hjälp ikväll ska ju trots allt på bad/spa weekend i helgen

• Frida Andersson

Tjejer behöver hjälp med minnet lite.. ska på läkarbesök den 28/4 vad gör man på det? Vet att det är väl då det bekräftas att jag får snitt men det vet jag ju redan. Är nämligen så att min man inte kam åka med och ska ist ha en väninna med som sällis då det är långt att åka. Är det nått komplicerat som görs eller typ bara samtal??

• Frida Andersson
    Malinh skrev 2014-04-16 08:03:19 följande:
    Tänkte förresten säga att igår var vi i Göteborg och tjuvkikade på bebisen... Och vi ska få en liten dotter till <3

Ååå grattis!!
  • Frida Andersson
    A n n e L i e skrev 2014-04-16 08:54:46 följande:
    Nu är det nog mitt minne som tryter men är det ett läkarbesök efter samtal med aurora/klara för snitt?  Du skriver att du redan vet att du kommer att få det bekräftat så då har du redan varit hos läkaren? 

Jag har gjort två snitt redan, första akut sen andra planerat och då får man nästa oxå planerat
  • Frida Andersson
    A n n e L i e skrev 2014-04-16 08:54:46 följande:
    Nu är det nog mitt minne som tryter men är det ett läkarbesök efter samtal med aurora/klara för snitt?  Du skriver att du redan vet att du kommer att få det bekräftat så då har du redan varit hos läkaren? 

Behövde aldrig gå på samtal till andra snittet heller...
  • Frida Andersson
    johannatys skrev 2014-04-16 19:45:44 följande:
    Hade inte klarat mig utan tensen under förlossningen :) använder du nu också mot trött gravidrygg :)

Ska testa nu när jag lägger mig tänkte jag... den var väldigt liten och smidig så kan användas även under aktivitet
  • Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-04-21 07:49:16 följande:
    Usch. Magsjuk.. Jag som aldrig blir magsjuk.. :(

Fy vad jobbigt, själv vaknade jag genomförkyld... typ död
Svar på tråden Julibebis 2014