Julibebis 2014
Vad blir det för fint? Hur gammalt är syskonet?
Fan idag känns det som extremt långt bort tills bebis kommer
100 dagar för mig idag till bf, men blir några dagar tidigare för snittet
så jäkla besviken på mina föräldrar just nu.... förlåt måste få skriva av mig. Ringde min mamma nu som jag alltid gör varje dag, hör ett himla liv i bakgrunden och frågar vad hon gör. Visar sig att hon är med min syster och köper en cykel till syrrans grabb. Jag ifrågarsätter det och då säger hon att det är en födelsedags present. Ungen fyller inte förns augusti!!! Säger snällt till mamma att jag tycker det är orättvist mot mina flickor som fick varsitt tv spel från ullared för 149 kr st när dom fyllde. Mamma säger då att mina barn oxå fått cyklar. Saken är den att alla tre barnbarnen fått varsin cykel men att han nu får en till... hon säger att hon trodde flickorna oxå fått två vilket bara är en dålig bortförklaring. Mamma säger då att ojsan då får flickorna varsin slant extra, tänker inte ta emot några pengar för anser att sättet är så fruktansvärt fel. Vi har bra ställt och vi kan ge flickorna det dom behöver och visst syrran har inte det men är för att dom misssköter sin ekonomi jämt. Varje månad lånar dom pengar av pappa och mamma eftersom dom inte har mat på bordet då dom köper skit för pengarna istället. Jag anser att man ska vara så rättvis man kan... kanske jag bara är avis?? Tyckrr alla barnbarn ska värderas lika
Min man tar tre veckor i samband med att bebisen kommer sen tar han en vecka kring nyår då vi åker till sälen. Resten spar han och tar lite fredagar då och då
Fy ska på ogtt nu kl åtta... så törstig och hungrig så jag mår dåligt. Vilket skit att va tvungen att fasta