Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

14 mil tr för att träffa läkaren som tog tio min. Inskrivning för snitt. Fick dock en chock när hon börja prata om sterilisering då hon inte rekomenderar mig att få fler barn då jag gjort tre snitt... höll på att dö... sa bara att det är inget jag ens tänkt på så det får vara osagt. Hmm nån mer som fått det erbjudandet?

• Frida Andersson

Jag änmäler mig till kan själv klubben... har en man som verkligen tvingar mig att inte göra massa när han är hemma men hindrar ju inte mig att ge mig på saker när han är på jobbet. Han är verkligen helt underbar.... jag är sån som gärna stökar, bökar släpar och fixar i vanliga fall så är svårt att låta bli nu. Fast visst ångrar man sig när man ligger vaken om nätterna och det gör så ont i hela kroppen och magen... länktar alltid tills morgonen då natten är över.

• Frida Andersson

Jaha idag blir det bara flickorna och jag hemma så vart och köpt lite smaskens till kvällen. Blir en sväng upp på brasan för att titta och sen se fyverkerierna (om det inte regnar) mannen tvungen att jobba... så tråkigt. Lilla sonen i magen helt vild... inte lungt en sekund. När vi la oss igår så oj vad han höll på. Såg olika kroppsdelar sticka ut jätte häftigt

• Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-04-30 18:47:13 följande:
    Jätte spännande här! Min dotter har fått värkar. Slemproppen gick igår. Hon har bf imorgon. Nu håller vi tummarna att barnbarnet kommer. Mormor längtar!

Å vad spännande hoppas allt går bra för dom och att du snart blir mormor!
  • Frida Andersson

Hur går det för er med vikten? Jag vill ju verkligen inte bli så stor som vid dom andra graviditeterna. Idag gick jag in i v 29 och gått upp 13 kg

• Frida Andersson

Eftersom jag haft foglossning redan från v 16 så kan jag ju inte träna nått, knappt gå ut med hunden vissa dagar. Kör med både bälte och tens men hjälper bara just då

• Frida Andersson
    lollisen skrev 2014-05-03 00:11:41 följande:
    Vet inte riktigt hur jag ska räkna vikten...? Från inskrivningen eller innan? :-/ Från inskrivningen har jag ökat 6-7 kilo nu. Från grundvikten har jag nog ökat 10-11 kilo nu då nästan. :-/ Usch, lite ångest. Men försöker att inte tänka på det för mycket. Är i vecka 29 nu. (28+2 tror jag det är)

När har du bf? Är oxå v 29 (28+2)
Svar på tråden Julibebis 2014