Julibebis 2014
Tack för era svar! Då är jag inte ensam Jag bröt ihop på jobbet häromdan och det kändes INTE så bra att inte kunna kontrollera känslorna på jobbet. Visserligen var jag ensam när det hände, men ändå!
Tack för era svar! Då är jag inte ensam Jag bröt ihop på jobbet häromdan och det kändes INTE så bra att inte kunna kontrollera känslorna på jobbet. Visserligen var jag ensam när det hände, men ändå!
När gör man KUB-testet? Vill inte skriva in mig för sent för det, men inte för tidigt heller. Hörde förra gången att väljer man KUB får man inte möjlighet att göra fostervattenprov om man inte ligger över deras gränsvärde, men väljer man fp från början utan KUB går det bra! Jag vill ju göra fp om jag behöver, men inte om risken är väldigt liten....jag tycker bara att de kan rekommendera att göra eller inte göra fp vid olika risker...är risken något under gränsvärdet så skulle jag bli oerhört besviken om de nekade mig! Samtidigt är risken för missfall vid fp inte negligerbar så det gör jag inte i onödan...
För övrigt så är väl all mödravård frivillig? Jag tror inte jag vill komma på ett hälsosamtal för fjärde gången (sist försökte de tvinga på mig det och lyckades...). Jag tror inte jag vill väga mig.