Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Så typ lite halvsittandes? Mm foglossningen blir allt värre... hoppas den siata tiden går fort nu. I helgen ska vi fixa siata rummet och det är till bebisen sen är det bara att komma, fått för mig att han vill ut tidigare men är väl önsketänkande. Dock blir det väl isf akut snitt om han vill ut väldigt tidigt. Men ska ju på tul imorfon och skulle det visa sig att det är en väldigt stor bebis vilket jag tror så tar dom han tidigare ändå.

• Frida Andersson

Ska testa era tipps inatt. Blir ju galen att inte få sova.. sen är det ju mängder med toabesök oxå men dom kan man ju inte göra nått åt tyvärr...tul imorgon är lite nervös faktiakt

• Frida Andersson
    erajka skrev 2014-05-20 14:10:57 följande:
    Har fått bihåleinflammation nr denna graviditet, sjukt jobbigt nu när man är höggravid samtidigt som det är varmt ute! Idag har vi fixat babyskyddet också....
    Tuva <3 Vårat underverk <3 111221

Vad blev det för babyskydd?? Jobbigt med bihåleinflammation!
  • Frida Andersson

Testade en på hm idag... nej fy brösten fick ingen bra form alls och dessutom inge skön. Ska in å testa den där från lindex imorgon efter tul.

• Frida Andersson

Skitsvårt med kläder överlag... känner mig som en stoooor flodhäst. Ser så många gravida med söta fina klänningar eller tunikor men när jag testar samma så vill jag bara låsa in mig!!! Såg en söt klänning idag på hm som jag tyckte skulle passa nu tills jag fyller men fasen nej passade verkligen inte... blir så ledsen och börjar få panik då jag inte har nått att ta på mig. Och så kommer sommaren då alla andra minsann går omkring och ser jätte fina ut...

• Frida Andersson
    erajka skrev 2014-05-20 20:39:59 följande:
    Klänningar som är skurna under brösten tycker jag är fint när man är gravid. De behöver då inte va mammaklänningar och priset är någorlunda normalt ;)
    Tuva <3 Vårat underverk <3 111221

Håller med dig, gäller bara att hitta!
Svar på tråden Julibebis 2014