Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Har inte vart så mycket för gottis men lite har det blivit. Men när jag vägde mig imorse bestämde jag mig att nu är det slut på läsk gotte och annat smask. Hmm undrar om jag kan hålla mig..

• Frida Andersson

Nån som precis vart på gekås och vet om dom fått in bra mammakläder och lite sommarkläder till bebis? Mannen fixat barnvakt och hundvakt så blir ullared till helgen

• Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-12 16:03:43 följande:
    Fick en dotterson i natt. 52cm och 3985g.

Grattis!!! Hoppas att han och familjen mår bra
  • Frida Andersson

Vet ju att han ligger med huvudet nedåt. Tror han andvänder min kissblåsa som huvudkudde. Kissnödig konstant även fast jag kissat. Jobbigt som tusan...

• Frida Andersson

Fick några gigantiska på bb då jag blödde mycket dom var supersköna dock lite blöjkännsla hehe... nån som vet om man blöder mer efter snitt? Har ju inget att jämföra med då jag bara är anittad

• Frida Andersson
    Linda 147 skrev 2014-05-14 09:53:36 följande:
    Börjar redan tröttna lite på kommentarer om hur stor jag är..  Är det dags snart / när är det dags? Det är 8 v kvar.. Oj!! Två månader! Det ser ju ut som att det är dags nu eller Oj vad gör du för att få en sån stor mage?! Jag har tyckt magen varit stor, och den är ju så klart stor, men tillväxten hur ju lugnat ner sig lite.. Tycker inte att den är SÅÅ stor. Jag är väl lite extra känslig nu.. Har så ont i ryggen..  Magen igår v 32

Du ser ut som jag ungefär. Finns en bildtråd för julimammor 2014-bildtråd där kan du kika på lite magar
Svar på tråden Julibebis 2014