Julibebis 2014
Har inte vart så mycket för gottis men lite har det blivit. Men när jag vägde mig imorse bestämde jag mig att nu är det slut på läsk gotte och annat smask. Hmm undrar om jag kan hålla mig..
Har inte vart så mycket för gottis men lite har det blivit. Men när jag vägde mig imorse bestämde jag mig att nu är det slut på läsk gotte och annat smask. Hmm undrar om jag kan hålla mig..
Nån som precis vart på gekås och vet om dom fått in bra mammakläder och lite sommarkläder till bebis? Mannen fixat barnvakt och hundvakt så blir ullared till helgen
Vet ju att han ligger med huvudet nedåt. Tror han andvänder min kissblåsa som huvudkudde. Kissnödig konstant även fast jag kissat. Jobbigt som tusan...
8 dagar kbar til rul... vill nu nu... ! Fy vad sakta tiden går
Fick några gigantiska på bb då jag blödde mycket dom var supersköna dock lite blöjkännsla hehe... nån som vet om man blöder mer efter snitt? Har ju inget att jämföra med då jag bara är anittad
Linda 147: vi väntar en liten kille, dock en stor tror jag då dom andra barnen vart stora.
Har ni tecknat gravidförsäkring och isf var?
Idag är inte min dag... känner mig fruktansvärt ledsen. Hmm men kanske är vanligt att det blir så ibland?