Julibebis 2014
Vet inte varför jag inte kunde amma... gjorde så fruktansvärt ont. Grina som ett litet barn. Denna gång ska jag ge det ett försök, vem vet tredje gången gillt kanske
Oxå gjort glukosbelastningen... vidrigt!! Och man får inte kräkas då är allt förstört.
Jaha då har man en depp dag idag.... allt känns p*ss. Går in i v 32 idag och inser att 7 v är väldigt lång tid tills bebisen kommer. Visst har man väntat 7 månader hittills är väl 7 veckor ingenting men börjar tröttna på att vara gravid nu...
Fasen... blev så sugen på soppa att det får bli dagens middag. Hmm 30 grader ute typ men men är man sugen så!
Fattar inte hur myclet man kan kissa... oxå uppe en 6-7 ggr per natt och är då så kissnödig att hela kroppen värker!
Jag älskar ivanliga fall sommaren. Är extremt frusen av mig... men oj ska denna sommarn vara såhär kommer jag få stänga in mig och sätta på acn. Imorse gick jag med barnen till skolan, ville inte släppa dom själva då dom ville cykla och tycker inte dom 100% säkra i trafiken på cyckel. Men oj så ont jag hade sen... foglossningen blir fasen värre. Så tänkte sen när dom slutade att cykla vore lättare.... men nej nej nej. Får helt enkelt ta bilen på morgonen och låta dom gå på em. Vågen stod på +16 igår när jag gick in i v32 och lär väl sticka upp till iaf +20 då jag inte kan motionera på nått vis