Julibebis 2014
Önakar jag inte gått upp så mycket. Men gick upp 30 vid båda mina andra graviditeter så ska väl inte klaga än
Önakar jag inte gått upp så mycket. Men gick upp 30 vid båda mina andra graviditeter så ska väl inte klaga än
Idag har vi helrenoverat bebisens rum. Blev så fint! Nu kommer han nog verkligen trivas när det är dags att komma.
Knappt sovit.. 7åringen helt igen i halsen inte vågat sova och gubben åkte vid 00.00 till jobbet så ingen akut inatt. Ringt vc som ringer kl åtta
Har ju haft en jätte aktiv bebis hela tiden men nu börjar jag tillochmed bli orolig ibland att han inte rör sig. Men antar att det är normalt... är i v 32 (31+4)
I lördags när vi var på apoteket så stod jag en bit ifrån min man. Han tar då fram ett graviditets test som han håller upp tydligt och så ropar han till mig så alla i butiken hör :älskling, vi ska inte testa ett graviditetstest iafudu har ju blivit lite rundare dom senaste månaderna! Haha han är inte klok men gissa om han fick mig att vilka sjunka genom golvet
Haha mmmmmm
Skönt sjukskriven tiden ut!