Julibebis 2014
Fasen kom på idag att skattepengarna kommer snart! Vilken tajming tills bebisen kommer. Hade konstigt nog helt glömt det
Fasen kom på idag att skattepengarna kommer snart! Vilken tajming tills bebisen kommer. Hade konstigt nog helt glömt det
Blir kanske en juni nebis då
Alltid haft libro då bägge barnen blivit "flammiga" av pampers så har köpt libro stl 1
Linda 147: så fin du är i klänningarna!!! Magen gör sig perfekt!!!
Denna vecka har jag känt mig så nedatämd... börjar bli orolig kring vissa delar. Inser att jag snart ska ta ryggbedövningen igen samt alla andra sprutor för smärtlindringen, jag är extremt sprut rädd. Sen hörde jag av en bekant som jobbar på bb att skulle det vara väldigt fullt så är det inte säkert att min man får stanna kvar på nätterna... fasen behöver han verkligen då han är min trygghet. Och jag har haft väldigt ont vid bägge dom andra snitten så har inte kunnat komma ur sängen på sjukan de första dygnen, fick till och med äta i sängen. Var extremt att bara ta sig till toaletten vilket jag inte klarade själv. Han är underbar med våra barn och han vill verkligen vara där med oss för att ta hand om bebisen samt stötta mig. Om han inte får stanna får jag panik!!! Behöva vara beroende helt av personalen är inget jag vill.... är det vanligt att vara såhär bekymrad och ledsen??