• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Edison
    Libra1 skrev 2014-06-17 11:50:37 följande:
    Jag gjorde en ERCP igår, gastroskopisk operation, för att få bort min sten som bråkar i gallgången. Men det gick inte så bra för jag kunde tydligen inte ligga still, trots mycket lugnande. Så ska göra om operationen inom en snar framtid under narkos. :-/
    Nej vad trist att du måste göra om operationen! :( 
    Hoppas du får ny tid snart så du kan bli av med den jädrans stenen! 
  • Libra1

Ja nu är jag så trött på det. Trodde det skulle vara över nu. :-/

Ligger fortfarande inlagd. Mår dåligt i onödan för något jag inte behövt göra. Blir så bitter!

• ITM

Nassa stor kram till dig!

Libra1 skickar en till dig oxå!
    Ruvardag 4 idag och jag är sjukt svullen hoppas inte de lutar åt överstimulering... Tar ju ovitrelle i små doser nu under ruvningen så det är kanske inte så konstigt... Men håller tummarna att pyret håller sig kvar där inne.

• Edison

ITM: då är du och jag nästan i fas:) jag är också igång igen och är på RD 3 idag. Rejält med molande värk och svullen som bara den så får hoppas de är ett gott tecken:)

• ITM

Edison vad roligt! Vi har testdag 30/6. Känns väldigt låååångt dit. Värker i min mage oxå men kan inte säga att det är molvärk. Om
    jag sitter still för länge o sedan rör mig hastigt sticker de som nålar i äggstockarna men har för mig jag hade så sist oxå! Har aldrig fått tillbaka på dag 2 innan (bara balstisar) så hoppas detta ska funka.

• Edison

Jag har testdag den 28de. Gjorde ostimuletat FET denna gången med en blastis :)

• MissKS

Usch Libra, det där låter tungt! Ska du ligga kvar där tills nästa försök att få ut stenen? Själv har jag klarat en dag utan att få mens, ruvardag 7 av blastocyst. Nu börjar hoppet stiga, timme för timme. Tjuvtesta eller inte?

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Libra1

MissKS: Jag hoppas på att få komma hem imorgon. Fick tydligen akut pankreatit, en inflammation i bukspottkörteln. Inget vidare kul. Får inte äta. Hoppas blodproven visar bättre värden imorgon. Den nya operationen kommer att ske inom en månad. Hoppas på nästa vecka. Bara jag inte blir så här sjuk igen. :-/ Spännande för dig. Hoppas det blir ett fint plus. :)

• MissKS

Fick du åka hem idag?

Här gick det inte bra. Jag började blöda imorse och nu är allt hopp ute. Vårt fina lilla embryo. Jag är så ledsen. Det är så svårt att förstå.

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Edison

Åhhh! RD 5 idag och tjuvtestade imorse..POSITIVT :) hoppas nu bara lilla fröet är där för att stanna!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö