• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Libra1

MissKS: Nej vad tråkigt!!! :(((
    Jag fick komma hem igår.
    Kramar till dig!

• ITM

MissKS stor kram till dig!

Edison wow stort grattis!!!

• ITM

Glad midsommar alla kämpar!!! Solen skiner njut av dagen.

• MissKS

Helt tokiga dagar här???? Jag slutade blöda ganska snabbt. Igår kom det bara någon droppe. Så jag tog ett test igår som var tydligt positivt. Bilder finns på min blogg. Imorse blödde jag lite igen, men tog nya tester som var lika positiva. Jag åkte och köpte ett cb-digitalt, som till vår glädje visade gravid!! Men under eftermiddagen har jag börjat blöda rejält. Jag har inte ont. Borde jag inte ha det vid ett missfall? Tog ett nytt test ikväll, väntade dock inte så länge mellan "kissen". Fortfarande positivt, men svagt. Gissar ändå på missfall. Det köns extremt tungt. Det var ju så nära...????????????

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Libra1

MissKS: Så var det för mig sist också. Starkare plus för varje dag som gick men stora blödningar. Känns positivt att du inte har ont i alla fall. Jag håller tummarna!!! :)

• MissKS
    Libra1 skrev 2014-06-21 22:29:56 följande:

MissKS: Så var det för mig sist också. Starkare plus för varje dag som gick men stora blödningar. Känns positivt att du inte har ont i alla fall. Jag håller tummarna!!! :)

Hade du det Libra? Vad blev slutsatsen, varför blev det så? Hur länge blödde du? När blev testerna negativa igen?

Jag testade igen ikväll. Samma resultat exakt som i förrgår, dvs tydligt positivt (man behöver inte leta efter strecket med kikare, lupp och i det rätta ljuset. Strecket är tydligt men svagt). Idag borde det ha blivit svagare. Nu har jag blött till och från i fyra dagar. Suck. Vad jag längtar till måndagmorgon klockan 08.00. Hoppas att Eva svarar då.
    Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Libra1

Jag blödde som en mindre mens. Vissa kan tydligen göra det. Jag var gravid enda till vecka 10. Fick se hjärtat slå och allt. Sen hände något annat. Så det behöver inte vara kört för dig. :)

Fick du tillbaka en eller två?

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö