• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • majja77
    kmor skrev 2014-06-23 18:08:31 följande:
    Ska få Cytotec på fredag för att få ut mitt döda foster. :((
    Men fy Gråter  Massor med Ängla ljus och varma kramar till er Hjärta
  • majja77

Bim+1 ingen tant på besök ännu iaf . Brösten ömmar och mensvärken finns där, får hela tiden springa och kolla på toa om det kom mens, känns som om det rinner till hela tiden men inget där..tick tack tick tack..vågar inte testa heller.Obestämd

• Tedax
    kmor skrev 2014-06-23 18:08:31 följande:

Ska få Cytotec på fredag för att få ut mitt döda foster. :((

Så sorgligt... Gråter Varma kramar till er!
  • lill grodan

Måste bara få berätta att det var inte min mens utan bara en mindre blödning. För jag är nämligen gravid!!! Nu när allt var klart med IVF och vi kännde att det ordnar sig till hösten. Så går jag och blir gravid på egen hand. Orolig men otroligt lycklig!

• joss82
    lill grodan skrev 2014-06-24 12:45:03 följande:

Måste bara få berätta att det var inte min mens utan bara en mindre blödning. För jag är nämligen gravid!!! Nu när allt var klart med IVF och vi kännde att det ordnar sig till hösten. Så går jag och blir gravid på egen hand. Orolig men otroligt lycklig!

Ååh!!! GRATTIS!
  • Mysmia79

Fick min mens i dag, meeeen den är vädigt sparsam. Va lite på morgonen men hela eftermiddagen har det bara kommit lite på pappret typ och har knappt ingen mensvärk heller. Brukar ha mycket mensvärk som strålar ner i benen och bak i rycken, men inte alls så nu. Ja den kanske kommer igång i mirgon eller nåt

• Lantlollan
    lill grodan skrev 2014-06-24 12:45:03 följande:

Stort grattis!! Vad skönt!!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?