• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • FruA78

Majja77: åh vad tråkigt. Det känns alltid tungt när den kommer. Hoppas på juli!

• dopsid1

Vad trist Maja77, man blir liksom extra ledsen och besviken när den röde faan är några dagar sen så man verkligen börjat tro och hoppas. :(

• MjölkChoklad
    lill grodan skrev 2014-06-24 12:45:03 följande:
    Måste bara få berätta att det var inte min mens utan bara en mindre blödning. För jag är nämligen gravid!!! Nu när allt var klart med IVF och vi kännde att det ordnar sig till hösten. Så går jag och blir gravid på egen hand. Orolig men otroligt lycklig!

Stort grattis!!!
  • FruA78

Tack Dopsid1!

Grattis Lill grodan!

Inväntar bim nu på lördag och är på bim-5 idag har inga alls symptom förutom halsbränna som jag inte brukar ha annars. Nån annan som inväntar bim snart?

• dopsid1

Vet inte riktigt vad jag ska svara på det fruA78 för upptäckte förra månaden tack vare äl-stickor att min äl är flera dagar senare än vad jag trott, dock har vi nog ändå prickat rätt några ggr. Men annars har vi försökt ihärdigt sen november. Men som sagt, vissa månader har vi nog missat äl helt. Så klantigt!

• joss82

Tråkigt med mens! Här är fortfarande väntan lång. BIM 10/7 men räknar med att mensen mycket väl kan komma innan dess, det gör den nästan varje gång...

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?