• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Vikkan333

OMG! Helt oväntat, har inte känt ngt alls men insåg idag att jag borde fått mensen igår eller idag, kände mig sådär hoppfull för jag var säker på att jag inte haft äl denna månad. Tänkte ta ett test för att veta om jag skulle åka på systembolaget eller ej. Doppade stickan och inget, lägger ned den och tokgranskar, nix! (Nähä som väntat då) vänder mig bort och tillbaka efter ngr sek och där var det! Chock och lycka! <3

• Tedax
    Vikkan333 skrev 2014-07-07 18:38:42 följande:

OMG! Helt oväntat, har inte känt ngt alls men insåg idag att jag borde fått mensen igår eller idag, kände mig sådär hoppfull för jag var säker på att jag inte haft äl denna månad. Tänkte ta ett test för att veta om jag skulle åka på systembolaget eller ej. Doppade stickan och inget, lägger ned den och tokgranskar, nix! (Nähä som väntat då) vänder mig bort och tillbaka efter ngr sek och där var det! Chock och lycka! <3

Grattis! Glad Vilken härlig överraskning det blev. Solig Tur att de har goda alkoholfria drycker på systemet också... Flört
  • Vikkan333
    Tedax skrev 2014-07-07 21:40:04 följande:
    Grattis! Glad Vilken härlig överraskning det blev. Solig Tur att de har goda alkoholfria drycker på systemet också... Flört
    Ja det blev det verkligen ! Och ja det finns det!
  • joss82
    Vikkan333 skrev 2014-07-07 22:12:52 följande:
    Ja det blev det verkligen ! Och ja det finns det!
    Grattis!!! Så härligt!!
  • FruA78

Grattis Vikkan333 vad underbart!

Dropsid1: okej låter precis som oss har också försökt sedan november. Jag har märkt att jag har oregelbunden menscykel nu de senast 2 månaderna har jag istället en cykel på 25 istället för 29-31 så nu blir det till att använda Äl- stickor. Det blev inget heller denna gång :(

Joss82: vad tråkigt :(

• Pojkmamma01

FruA78

Jag hade också oregelbunden mens efter pillerstoppet.. Gick från 28, 32, 43 dagar.. Hade ägglossning 3 veckor efter sista mensen, kollade med stickor. Och två veckor senare så plussade jag på bim -2..
    Tydligen är jag fortfarande gravid en vecka senare fast jag tycker att jag mår FÖR bra! Knappt nåt illamående.. Lite mensvärk.. Lite ont i tuttarna.. That's it! :-d

Lycka till!!!

• majja77

Grattis alla ny pluss!! jag hade fullt utskag på äl test i fredags, så nu är det bara och vääääääääääänta, men har blivit ganska van med denna väntan, springer på gymmet under tiden så går det lite fortare och annat att fokusera på. borde vara äl+2 idag då .

• MagicQueen

Oj, nu var det länge sedan jag skrev här. Jag plussade i lördags. Hoppas så att det ska gå vägen denna gång hoppas dessa första veckor går fort nu så jag kan släppa rädslan för tidigt mf som jag haft tre nu sen vi började försöka.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?