• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • majja77
    Drömmer  Bim+2 ingen tant ännu!! Jag tänker inte testa före det är bim+7 om det vill sig väl Drömmer
  • Mysmia79
    majja77 skrev 2014-07-26 11:24:01 följande:

Drömmer  Bim+2 ingen tant ännu!! Jag tänker inte testa före det är bim+7 om det vill sig väl Drömmer

Hoppas hoppas :)
  • Annica80
    majja77 skrev 2014-07-26 11:24:01 följande:
    Så spännande. Förstår dig med att inte testa, kommer göra likadant om det blir aktuellt för mig. Så värdelöst att få negativt test, bara besvikelse. Håller alla tummarna för dig!
  • majja77
    Annica80 skrev 2014-07-26 16:26:35 följande:
    Så spännande. Förstår dig med att inte testa, kommer göra likadant om det blir aktuellt för mig. Så värdelöst att få negativt test, bara besvikelse. Håller alla tummarna för dig!
    Bim+3 ingen tant ännu, tro mig detta är vårat 14:e försök jag har varit en grym testoman  innan, lika besviken varje gång för feta minus, och tunsenlappar fattigare...så nu väntar jag fan ut..har som stickningar i nedre delen, känns som om tanten kommer närsomhelst, går på toa men inget där...Drömmer
  • h0pe79

Ni som använder ÄL-test, kan man få svagt streck fast man inte har ägglossning? Och om det är så, någon som vet vad det kan bero på?

/förvirrad :)

• Annica80
    h0pe79 skrev 2014-07-27 11:19:06 följande:

Ni som använder ÄL-test, kan man få svagt streck fast man inte har ägglossning? Och om det är så, någon som vet vad det kan bero på?

Jag har oxå ett svagt streck fast jag inte har ägglossning. Tror att det alltid blir ett svagt streck oavsett när du testar.
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-27 11:19:06 följande:

Jag har svagt streck ca 1,5 v innan som blir ytte pytte starkare för varje dag
  • h0pe79
    Annica80 skrev 2014-07-27 12:07:33 följande:

Jag har oxå ett svagt streck fast jag inte har ägglossning. Tror att det alltid blir ett svagt streck oavsett när du testar.

Jag testade när jag borde ha haft ägglossning och då fick jag helt blankt, nu har jag haft svagt streck de tre ggr jag testat under två veckor. Väldigt skumt :) Förstår inte alls hur dom funkar på mig..
  • h0pe79
    Mysmia79 skrev 2014-07-27 14:54:52 följande:

Jag har svagt streck ca 1,5 v innan som blir ytte pytte starkare för varje dag

Jag kanske ska ha ägglossning då, fast jag borde ha fått mens.. Gah! Fattar ingenting :/
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-27 19:40:42 följande:
    Jag kanske ska ha ägglossning då, fast jag borde ha fått mens.. Gah! Fattar ingenting :/
    Svagt får jag under hela cyklen. Men om du är osäker så ta ett gravtest
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?