• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • majja77
    Drömmer bim+4 idag, inte testat. Tror ni att min mens hoppat över pga träningen? hur länge kan den vara borta isf? Jag VÅGAR inte testa heller Obestämd är så jobbigt med feta minus.
  • Mysmia79
    majja77 skrev 2014-07-28 08:30:52 följande:

Drömmer bim+4 idag, inte testat. Tror ni att min mens hoppat över pga träningen? hur länge kan den vara borta isf? Jag VÅGAR inte testa heller Obestämd är så jobbigt med feta minus.

Jag fick oregelbunden för första gången i mitt liv efter jag tog ut spiralen denna gången. Har haft 25,24,31,35 och nu 27 (med bidrottninggele) så för mig va det stora hopp
  • h0pe79
    Mysmia79 skrev 2014-07-28 08:19:52 följande:

Svagt får jag under hela cyklen. Men om du är osäker så ta ett gravtest

Imorse visa ÄL-testet blankt.. Gravtest visar - och jag ligger på BIM +28 idag. Har fått tid hos bm på onsdag. Ska bli skönt att få veta vad som stör :/
  • Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-28 17:26:35 följande:
    Imorse visa ÄL-testet blankt.. Gravtest visar - och jag ligger på BIM +28 idag. Har fått tid hos bm på onsdag. Ska bli skönt att få veta vad som stör :/
    Ja det e skit jobbigt när man verken får plus eller mens. Gör ett sista försök denna mån, annars gör jag en op som gör att jag helst inte ska bli gravid på ett år. Och då känner jag att det är för sent. Så its now or never! Tar bidrottninggele nu med men har bara 5 st kvar och vill inte köpa en hel burk till så jag tar de jag har kvar bara
  • dopsid1

Jaha.... Verkar som mensen kommit, dessutom fyra dagar för tidigt!!!! :( Vi har verkligen legat i hela semestern och det kändes som att "nu eller aldrig". Börjar på allvar tro att nåt är fel....

• h0pe79
    Mysmia79 skrev 2014-07-28 18:18:22 följande:

Ja det e skit jobbigt när man verken får plus eller mens. Gör ett sista försök denna mån, annars gör jag en op som gör att jag helst inte ska bli gravid på ett år. Och då känner jag att det är för sent. Så its now or never! Tar bidrottninggele nu med men har bara 5 st kvar och vill inte köpa en hel burk till så jag tar de jag har kvar bara

Åh va jobbigt :( Hoppas verkligen att det går vägen. Vad hjälper bidrottninggelen för?
  • Vinterdröm

Svagt ÄL-test ska man få hela cykeln tror jag, i alla fall är det så för mig. Sen blir det starkt streck i samband med ÄL. Starkt streck även vid graviditet i mitt fall.

• Mysmia79
    h0pe79 skrev 2014-07-28 18:48:31 följande:
    Åh va jobbigt :( Hoppas verkligen att det går vägen. Vad hjälper bidrottninggelen för?
    Det ska hjälpa för rätt mycket. Det jag märkte förra mån va att jag kände an min äl betydligt mer än vanligt. Kände mig typ gravid, ont i tuttarna, mensvärk som tusan, lite illamående och det höll i sig i 1,5 v. Men googla på bidrottninggele.
  • Smulan987

Hej! Tänkte hoppa in här, hoppas att det är ok? Jag blir 35 i oktober, har 3 barn sedan innan, trodde att vi skulle vara nöjda så, men har nu bestämt oss för att försöka ordna en fyra.. Trean tog 14 månader, hoppas verkligen att det går snabbare den här gången då vi har sagt att det tar för lång tid så struntar vi i det, vi vill inte bli "för gamla"..

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?