• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • FruA78
    Blåblomman skrev 2014-11-29 12:38:47 följande:

Grattis micka!! Fantastiska nyheter!!!

Stor kram till er andra!

Välkommen FruA78. Din historia låter som min. Fick plus på 12:e försöket men tyvärr missed abortion i v10. (Graviditeten hade avstannat i v6-7). Inne på 4:e försöket efter missfallet men vi genomgår också en utredning för tillfället. Ska få våra svar i december.

Tack!

Låter väldigt likt vår historia, tyvärr. Skönt att ni få svar på utredningen snart men kan tänka mig att det är nervöst.

Känns jobbigt att vara tillbaka till ruta ett igen, är orolig för det var ju tungt innan att få mens varje månad och hantera besvikelsen. Men det är bara att kämpa vidare för vi vill inget hellre än få barn.

Kram
  • Blåblomman
    FruA78 skrev 2014-11-29 12:54:47 följande:

Tack!

Låter väldigt likt vår historia, tyvärr. Skönt att ni få svar på utredningen snart men kan tänka mig att det är nervöst.

Känns jobbigt att vara tillbaka till ruta ett igen, är orolig för det var ju tungt innan att få mens varje månad och hantera besvikelsen. Men det är bara att kämpa vidare för vi vill inget hellre än få barn.

Kram

Ja det ska bli skönt med svar. Och förhoppningsvis hjälp. Drygt en vecka kvar bara.

Ja det är tufft men det känns skönt att veta att man kan bli gravid i alla fall. Håller tummarna att er och vår tur kommer snart!
  • Blåblomman
    Iskristall skrev 2014-11-29 12:55:05 följande:

Åh så trist daisy80! Då är vi två som ska dricka rödvin ikväll!

Och nu är vi tre.. Mensen kom idag, en dag tidigare än beräknat och med en jävla värk.
  • daisy80

Kram på er tjejer. Fy tusan så tråkigt det är med mens! Och vilken besvikelse varje gång. Nu sitter jag iallafall framför brasan med ett glas vin. Nåt ska man väl trösta dig med. Skål!

Blåblomman skrev 2014-11-29 14:31:05 följande:

Och nu är vi tre.. Mensen kom idag, en dag tidigare än beräknat och med en jävla värk.

• daisy80

Dum fråga... men hur uppdaterar man sin information här? Det står bara om mig att jag är 44 år vilket verkligen inte stämmer och vet inte hur det hamnat där :) hittar ingenstans hur man ändrar infon!

• daisy80

Nu hittade jag äntligen inställningarna för det :) hur mår ni? Hur går det för dig Micka, några gravsymtom??

• Epok79
    daisy80 skrev 2014-11-29 18:37:19 följande:

Dum fråga... men hur uppdaterar man sin information här? Det står bara om mig att jag är 44 år vilket verkligen inte stämmer och vet inte hur det hamnat där :) hittar ingenstans hur man ändrar infon!

Du måste gå in på inställningar via datorn. :)
    Lycka till :)
  • Micka!
    daisy80 skrev 2014-12-01 12:15:15 följande:

Nu hittade jag äntligen inställningarna för det :) hur mår ni? Hur går det för dig Micka, några gravsymtom??

Har lite som innan bim, ömma bröst, molvärk, trött, uppblåst mage, har lite illamående och så blir jag tokkissnödig! Känner en konstig känsla runt livmodern som att den är svullen/börjar bli större, har aldrig känt så tidigare!!

Har fortfarande inte riktigt förstått att jag är gravid än!!!!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?