• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Iskristall

Välkommen angienea!

Jag har bim på måndag, inga känningar på nåt.

Lycka till tjejer! Hoppas mensen håller sig borta för oss alla!

• Sunshine1979

Välkommen angienea!

Stämmer det att det kostar 24000kr för insemination??? Och 18 månader 90%, inte ens 100% Då har jag ju bara hunnit halvvägs. Jesus, hur ska jag klara av detta...?

• Sunshine1979

Välkommen angienea!

Stämmer det att det kostar 16000kr för insemination??? Och 18 månader 90%. Då har jag ju bara hunnit halvvägs. Jesus, hur ska jag klara av detta...?

• Sunshine1979
    Micka! skrev 2014-11-29 07:50:53 följande:

Är graavvid, jösses, fattar inte riktigt detta än smile1.gif Så lycklig!

phpeQtAJ194189.jpg

Wow, va härligt! Det gick ju som på räls. Haha, lycka till med resten nu. Kram
  • daisy80

Men stort grattis Micka! Underbart! Njuuut :)

Här har mensen kommit, blev sååå ledsen igår kväll när jag fick spottings, och nu kommer det mer och mer. Fan fan fan! Ska tröstdricka rödvin ikväll det är ett som är säkert!

• daisy80

Så trist Iskristall, man blir så sjukt besviken! Har laddat hem FF nu och ska börja tempa , har aldrig provat det förut. quote=74415615][quote-nick]Iskristall skrev 2014-11-29 10:26:40 följande:[/quote-nick]Grattis igen Micka!

Här kommer mensen i helgen, tempen har sjunkit [/quote]

• FruA78

Grattis micka! Vad härligt.

Jag hoppar in här igen om det är okej. Har inte orkat vara aktiv här. Blev gravid på 11 försöker i september, men tyvärr fick jag missfall i 10 veckan. Hade sett hjärtat slå veckan innan. Så jobbigt men nu är det dags att försöka igen.Fick min mens nu i tisdags på dag 26 efter missfallet. Får hoppas att det inte ska ta lika lång tid igen. Annars ska vi på utredning i början av januari.

Håller tummarna nu för oss alla!

• Blåblomman

Grattis micka!! Fantastiska nyheter!!!

Stor kram till er andra!

Välkommen FruA78. Din historia låter som min. Fick plus på 12:e försöket men tyvärr missed abortion i v10. (Graviditeten hade avstannat i v6-7). Inne på 4:e försöket efter missfallet men vi genomgår också en utredning för tillfället. Ska få våra svar i december.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?