• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Micka!
    Iskristall skrev 2014-11-27 23:01:02 följande:

Spännande daisy80!

Nä, jag kan inte säga att jag känner någonting alls, bara vänta över helgen är vad som gäller här.

Håller tummarna för er!
  • Sunshine1979

Jg hoppas också för er allas skull. Själv känner jag inget men har inte heller räknat med nåt denna gången. Tar en månads paus och kör igång med allt ojande och oroande och hoppandes i december igen. Bitter, nä inte då...

• Epok79

Hej alla

Jag hoppar in här och bim 21/12 så sätta söndag är beräknad äl.

Jag är 35 och har en dotter som är snart 12, min sambo har en son på 6 så ett käreksbarn för oss är en längtan nu.:)

Funderar på hur det ska gå när man haft ring i nästan 9 år nu men allt känns som vanligt och mensen har kommit igång efter 2 omgångar och kommer precis i tid. Nu hoppas jag att det blir ett litet frö till dec. ;)

Hur går det för er?

Kram

• daisy80

Spännande Micka, kanske kan vara nåt ändå?? Håller tummarna!

Välkommem angienea, hoppas på ett litet frö för dig med!

Jag har BIM idag och än så länge ingen mens. Men herregud vad man går och känner efter och inbillar sig saker hela tiden.. "Känns det inte lite i magen".. Nåja, jag tänker inte testa än utan avvaktar och ser vad som händer. Hur går det för er andra med bim snart?

• Micka!

[quote=74413314][quote-nick]daisy80 skrev 2014-11-28 18:25:39 följandevisst ote-nick]Spännande Micka, kanske kan vara nåt ändå?? Håller tummarna!

Välkommem angienea, hoppas på ett litet frö för dig med!

Jag har BIM idag och än så länge ingen mens. Men herregud vad man går och känner efter och inbillar sig saker hela tiden.. "Känns det inte lite i magen".. Nåja, jag tänker inte testa än utan avvaktar och ser vad som händer. Hur går det för er andra med bim snart?[/quote]

Ingen mens här heller, fast har ju bim imorgon, hoppas vi får plus visst känns det som man inbillar sig.......får se imorgon, testar ju då om inte mensen dykt upp!

• MrsLowlife

Här är mensen kommen tidigt i morse. Helvete och skit för 13:e gången. Om ca 10 dagar har vi tid för utredning men just nu känner jag mig så trött på det här; velar på om vi ska fortsätta den här resan. Men, vi har bestämt tidigare att vi ska utredas och ta möjliga åtgärder. Håller tummarna för er andra.

Nä, tar och korkar upp en flaska bubbel nu - skål!

• Micka!
    MrsLowlife skrev 2014-11-28 19:08:10 följande:

Här är mensen kommen tidigt i morse. Helvete och skit för 13:e gången. Om ca 10 dagar har vi tid för utredning men just nu känner jag mig så trött på det här; velar på om vi ska fortsätta den här resan. Men, vi har bestämt tidigare att vi ska utredas och ta möjliga åtgärder. Håller tummarna för er andra.

Nä, tar och korkar upp en flaska bubbel nu - skål!

Nä, vad tråkigt! Hoppas det ordnar sig, 90% plussar inom 18 månader...!
  • Blåblomman

Ingen mens här heller men BIM är först på söndag. Men har alla tecken på att den är på G. Smygtestade igår vilket visade negativt. Vårt 19:e försök.. Suck. Så nu lägger jag allt fokus på vårt slutsamtal om en vecka där vi ska få svar på våra prover och undersökningar.

• Epok79

MrsLowlife

Idag 19:08

Jag skålar med dig och säger va faaaan..:)

Ja njut av bubblat i kväll och upp på hästen igen men förstår att det suger efter så lång tid.:(

Kram och trevlig kväll alla bra kvinnor .????????????

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?