Inlägg från: Blåblomman |Visa alla inlägg
  • Blåblomman

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Så nu har jag testat med ett digitalt test som vidade "Gravid 2-3". Alltså jag har svårt att tro det. Vi som försökt ett helt år och nu äntligen!

• Blåblomman

Tack! Ja det känns så overkligt. Jag har inga som helst symptom ännu, men hade en del molvärk flera dagar efter ägglossningen som jag inte haft förut. Ska bli kul och se sambons reaktion ikväll efter jobbet.

• Blåblomman
    3oyo skrev 2014-05-27 22:12:21 följande:
    Har ett svagt plus idag! Hoppas det håller i sig!

Åh grattis!!!
  • Blåblomman

BIM    

Lantlollan ca 3/6

cottonBelle 3/6

joss82 3/6

Vikkkan333 6/6

Tedax 14/6

Mysmia79 15/5 

MagicQueen 17/5

lill grodan 19/5

MrsLowlife 21/5 

Majja77 30/5  Plussat      

Vildhallon, BF 15/9    

Bebislängt, BF 24/9     

L 1977, BF 4/10    

Aftonstjärna, BF 17/10    

Mjölkchoklad, BF 2/11   

agneta77, Finland, BF 8/11 (11/11)

Mon bébé, BF 26/11   

Pealuttan   

jamieblue

MissErabel

Vinterdröm

Blåblomman BF 5/2

• Blåblomman
    cottonBelle skrev 2014-06-04 06:57:02 följande:
    Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

Grattis!
  • Blåblomman

Stort grattis till er som plussat!

Då är jag tillbaka här efter några månaders tystnad. Plussade ju i maj efter 1 års försök men drabbades sen av ma i v10. Vilket var otroligt hårt. Om 2 veckor ska vi starta en fertilitetsutredning. Även om vi nu vet att vi kan bli gravida vill jag kolla upp om nåt är fel då vi ändå försökt nu i 18 mån..

Däremot hade jag BIM igår men ingen mens än, ägglossningstest visar positivt men inte grav.test. Så jag räknar med att mensen kommer vilken dag som helst.

Håller tummarna att fler får plussa snart!! Och jag med såklart.

• Blåblomman
    daisy80 skrev 2014-10-08 20:32:29 följande:

Fick en pytteliten blödning (snarare jätteliten brun flytning) på pappret igår e.m. Trodde att mensen var på G för så brukar det börja, även om det är några dagar för tidigt. Så jag blev lite ledsen. Idag har det dock inte varit nånting, så hoppet kom tillbaka lite...det är väl det sista som sviker ;)

Håller tummarna att det blev något!!

Här kom mensen i söndags så nu stället jag in allt fokus på vår utredning som startar den 21 oktober. Hoppas på att få några positiva svar och hjälp att få det där efterlängtade barnet!
  • Blåblomman

Och jag går och väntar på min. Borde komma sön eller måndag. Blir vårt 15-16:e försök på 18 mån nu.

• Blåblomman

jag tror det kommer gå alldeles utmärk 3oyo.

Då blev vi nog gravida ungefär samtidigt. Hade varit i v26-27 nu om jag dessvärre inte hade fått missfall i juli. Men så är livet och det var bara att börja om igen. Vi går dock på utredning nu men hoppas ju såklart på plus under tiden. Men jag tror inte det tog denna gång heller, har fått indikationer på att mensen är på G redan idag. Suck.

Dalin79 - ja jag minns hur ont det gjorde de första veckorna när livmodern växte! Men jag tyckte det var lättare att stå ut med när man visste vad det var. Håller tummarna att det ger med sig snart!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?