Inlägg från: Blåblomman |Visa alla inlägg
  • Blåblomman

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ja man vet aldrig. ????

• Blåblomman
    dalin79 skrev 2014-11-15 13:10:19 följande:

Hej!

Mår lite bättre idag, mest lite molande värk och om man tar på magen gör det ont. Blöder en del med.

Kör lite terapi idag med lussekattsbak (trots att jag egentligen inte brukar baka det såhär pass tidigt) för att få lite annat att tänka på.

Vad skönt att du mår bättre. Det är otrolig tuff sak att gå igenom både fysiskt och psykiskt. Men man lär sig mycket också, tex att inte ta saker för givet. Man blir mer ödmjuk och tacksam konstigt nog. I alla fall var det så för mig.

Bra att du håller dig sysselsatt! Stor kram.
  • Blåblomman
    Asali79 skrev 2014-11-16 23:29:58 följande:

Hej allihopa!

Väntade ju mensen i torsdags, men på riktigt, den dök aldrig upp... Ska köpa och testa imorgon. Allt känns precis som vanligt. Lite menskänsla i torsdags med svullen mage, men inget rött.

Återkommer!

Skickar ut både lyck- och styrkekramar till er!

Å spännande!! Håller tummarna!!
  • Blåblomman
    Asali79 skrev 2014-11-17 13:00:11 följande:

Tjejer, jag har plussat idag.    Overkligt men roligt på riktigt. Nu smittar jag av mig till alla er. Kom igen nu, lycka till allihop!

Å så roligt!! Stort stort grattis!!
  • Blåblomman

Vad spännande med så många med BIM runt samma dag. Här är en till som hade äl i helgen. BIM är 30/11. Får se om jag kan hålla mig eller testar någon dag innan. Vårt 19:e försök men hoppas lite mer denna gång då jag genomgick en spolning i förra veckan.

• Blåblomman

Skönt att höra dalin79. Tror också det kan vara bra att prata med någon professionell så du får rätt verktyg att gå vidare. Önskar dig all lycka!!

Härligt att läsa asali79! Och spännande med BM besök och UL.

MrsLowlife. Jag tänker likadant, har inga problem med att ta ett glas vin så här en vecka innan BIM. Den dagen jag plussar avstår jag helt.

• Blåblomman

Spännande. Är på äl+8 och det enda jag känt är molvärk till och från sen äl. Har haft så förut både när jag plussat och när mens varit på G så jag hoppas inte för mycket än. Testar i helgen tror jag.

• Blåblomman

Ingen mens här heller men BIM är först på söndag. Men har alla tecken på att den är på G. Smygtestade igår vilket visade negativt. Vårt 19:e försök.. Suck. Så nu lägger jag allt fokus på vårt slutsamtal om en vecka där vi ska få svar på våra prover och undersökningar.

• Blåblomman

Grattis micka!! Fantastiska nyheter!!!

Stor kram till er andra!

Välkommen FruA78. Din historia låter som min. Fick plus på 12:e försöket men tyvärr missed abortion i v10. (Graviditeten hade avstannat i v6-7). Inne på 4:e försöket efter missfallet men vi genomgår också en utredning för tillfället. Ska få våra svar i december.

• Blåblomman
    FruA78 skrev 2014-11-29 12:54:47 följande:

Tack!

Låter väldigt likt vår historia, tyvärr. Skönt att ni få svar på utredningen snart men kan tänka mig att det är nervöst.

Känns jobbigt att vara tillbaka till ruta ett igen, är orolig för det var ju tungt innan att få mens varje månad och hantera besvikelsen. Men det är bara att kämpa vidare för vi vill inget hellre än få barn.

Kram

Ja det ska bli skönt med svar. Och förhoppningsvis hjälp. Drygt en vecka kvar bara.

Ja det är tufft men det känns skönt att veta att man kan bli gravid i alla fall. Håller tummarna att er och vår tur kommer snart!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?