• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Grynis

Fick min mens idag kan fasen ställa klockan efter den :( Kanske återkommer med ny Bim, men i nuläget orkar jag inte. Är jobbigt just nu, speciellt när jag såg hur besviken min man blev :( Så nu känner man sig ganska värdelös m kvinna..... Lycka till alla andra och grattis ni som plussat!

• MjölkChoklad
    Grynis skrev 2014-01-17 16:41:06 följande:
    Fick min mens idag kan fasen ställa klockan efter den :( Kanske återkommer med ny Bim, men i nuläget orkar jag inte. Är jobbigt just nu, speciellt när jag såg hur besviken min man blev :( Så nu känner man sig ganska värdelös m kvinna..... Lycka till alla andra och grattis ni som plussat!

Vad tråkigt!!!! Du ska verkligen inte känna dig värdelös!!!!! Hoppas du återkommer!!!
  • Mon bébé 81
    Bebislängt skrev 2014-01-17 09:40:16 följande:
    Testade mig i morse efter en sömnlös natt av det jag trodde var mensvärk, men ingen mens hade dykt upp. Och testet visade ett tydligt plus! :D
    Grattis!! Vad roligtGlad
  • mimmih
    Testade mig i morse efter en sömnlös natt av det jag trodde var mensvärk, men ingen mens hade dykt upp. Och testet visade ett tydligt plus! :D
    GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower}
  • mimmih
    Den förbannade mensen! Stor kram till dig.
  • Lantlollan

Stort grattis!!!
  • Lantlollan

Åh, snälla försök att inte känna att det är ditt fel eller att du är värdelös. Jag förstår verkligen hur du känner, men jag försökerförsökerförsöker peppa mig själv med att jag trots allt gör det bästa av den kropp jag blev skapt med. Den kanske inte är eller fungerar exakt så som jag hade velat, men jag gör mitt bästa för att ta hand om den. Stor kram!
  • kmor

Idag är det bim för mig. Mensvärk men ingen mens. Alla symptom är borta, kan inte klämma fram bröstmjölken längre och inga ömma ömma bröst och ingenting. Får ställa in mig på nästa månad verkar det som. Men, men det är nya tag som gäller. Hoppas att vi alla kan känna så och att ingen ramlar ur tråden. Ingen av oss är värdelös!!

• Lantlollan
    kmor skrev 2014-01-18 12:07:26 följande:
    Idag är det bim för mig. Mensvärk men ingen mens. Alla symptom är borta, kan inte klämma fram bröstmjölken längre och inga ömma ömma bröst och ingenting. Får ställa in mig på nästa månad verkar det som. Men, men det är nya tag som gäller. Hoppas att vi alla kan känna så och att ingen ramlar ur tråden. Ingen av oss är värdelös!!

Håller tummarna för dig ändå, än är det inte kört!

Det där med att ladda om och att hålla skenet uppe är tufft emellanåt.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?