• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Kurona
    lilljohansson skrev 2014-10-15 08:42:14 följande:
    vi ska göra ultraljud om 13 dagar.. längtar så.. ska ni ta reda på kön?
    Vi ska ta reda på kön :) Tycker det är roligt att veta, men kan de inte se något så gör vi nog inget extra privat. Visst känns det som att dagarna går långsamt?
  • lilljohansson
    Kurona skrev 2014-10-15 08:47:19 följande:
    Vi ska ta reda på kön :) Tycker det är roligt att veta, men kan de inte se något så gör vi nog inget extra privat. Visst känns det som att dagarna går långsamt?
    japp sniglar fram.. både jag o sambon känner att vi måste veta kön så om dom inte ser nåt får det nog bli ett extra :P
  • bb2014
    Kurona skrev 2014-10-15 08:38:19 följande:

Åh spännande med ultraljud! Har fortfarande 20 dagar kvar till mitt, känns som en evighet, vill se vem det är som gömmer sig därinne :)

Känns som en evighet när vi vad och bokade in alla tider hos bm i augusti! :)

Är både pirrig och nervös inför i morgon.
  • Kurona
    bb2014 skrev 2014-10-15 19:18:59 följande:
    Känns som en evighet när vi vad och bokade in alla tider hos bm i augusti! :)

Är både pirrig och nervös inför i morgon.
    Fick våran tid för två veckor sen, de bokar inte in så långt i förväg här, så det var inte en lika lång väntan, men KUBen var riktigt trist, det bokade jag in i början av augusti och fick en tid 22 september. Det var riktigt långdraget. Men sen så tänker jag på att det snart redan har gått en månad sen dess och då känns inte tiden lika utdragen :)
  • bb2014
    Kurona skrev 2014-10-15 20:01:37 följande:

Fick våran tid för två veckor sen, de bokar inte in så långt i förväg här, så det var inte en lika lång väntan, men KUBen var riktigt trist, det bokade jag in i början av augusti och fick en tid 22 september. Det var riktigt långdraget. Men sen så tänker jag på att det snart redan har gått en månad sen dess och då känns inte tiden lika utdragen :)

Ah okej. Vi fick tid för KUB och RUL redan på inskrivningen. Gjorde KUB i 11+3, så det är ju 7 veckor sen nu! :)

Evening Primrose, vad kul! Också pirrig? :)
  • Kurona
    bb2014 skrev 2014-10-15 20:48:19 följande:
    Ah okej. Vi fick tid för KUB och RUL redan på inskrivningen. Gjorde KUB i 11+3, så det är ju 7 veckor sen nu! :)

Evening Primrose, vad kul! Också pirrig? :)

Är glad att vi fick kallelsen lite senare hade lätt gått och räknat dagarna ända sen dess annars, har nu börjat räkna, men nu är det iallafall mindre än en månad, så det är väl acceptabelt :)

Lycka till med RUL imorgon, båda ni som hade imorgon! :)