• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Ella8803
    combat90 skrev 2014-06-23 17:47:09 följande:

Roligt att fler plussar!! Grattis alla o nu håller vi tummarna på att ärtorna växer som de ska och stannar kvar! :) berättade precis för sambon som nästan redan förstått. Han blev glad men är nog fortfarande i chock. Som jag med är. :D

Har ni fått några symtom än??

Ja jättekul! Vi hoppas på det bästa. Tar ett tag att förstå innan magen börjat göra sig påmind.

Fler som har barn sedan innan eller blir det första? :)
  • combat90
    Ella8803 skrev 2014-06-23 17:50:03 följande:

Ja jättekul! Vi hoppas på det bästa. Tar ett tag att förstå innan magen börjat göra sig påmind.

Fler som har barn sedan innan eller blir det första? :)

Grattis!! För mig är det första. spännande. Nu ska jag försöka koppla av lite också!! :)
  • marie 1983

Grattis alla :) hoppas ni är lika glada som ja:)

Hur mår ni? Ja mår illa från o till men det är ju helt normalt :) kram på er alla

• marie 1983
    Ella8803 skrev 2014-06-23 17:48:29 följande:

phpStU9iY66813.jpg

Mitt test idag, har Bim på torsdag men kunde se ett svagt plus redan i lördags.

Stort grattis :) ja plussade också 4-5 dagar innan bim :)
  • ekmali

Inga känningar här direkt. Åker på semester en vecka nu. Ska bli skönt att slappna av lite. Sköt om era små gryn!!

• cotton

Hej! Tänkte hoppa in här lite försiktigt. Plussade första gången i lördags och har fått starkare plus varje dag. Om allt går bra är BF 2/3. Detta är mitt andra barn.

• combat90

Jag har inte smällt än att jag e gravid. Men det kommer nog. Undra när mer symtom kommer. Bara smått illamående när jag inte ätit på en stund o molvärk från o till. När ska man ta kontakt med mvc?? Ny på de här ju!! :)

• cotton

Du kan nog kontakta din MVC redan nu och boka in tid för inskrivningssamtal. Du får nog det runt vecka 6-8 någonstans. Men man går inte ofta till MVC så här i början.

• Mollemolle81

Testade mig imorse igen...starkare streck sen igår! Har ju så många test kvar från testlagrets...18 kvar så testar lite då å då....lär ju sluta att testa om några dagar!

Som sagt inte haft några som helst symtom fram till jag plussade....inatt hade jag haft uppsvälld mage å det kör i den...varit lite kass i magen sen midsommar, det var säkert ett tecken...

Idag har jag börjat få lite ömma bröstvårtor...är lite seg å trött....jobbar natt denna veckan så det kan ju va därför med...men inga direkta jättesymtom! Verkligen olika från person till person....slipper gärna illamåendet då det kommer bli jobbigt på jobbet....

• Ella8803

Inga tvivel här längre iaf! :)

Jag är glad så länge jag slipper symptomer och annat, är ingen höjdare ändå. ;)

Var i landet bor ni? Jsg bor i Norrland.

Svar på tråden Bf mars 2015