Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Vi kan väl fixa en lista? Jag har ingen dator nu men fungerar kanske på telefonen.
Ella8803 - 2 mars, 2.a barnet, 26 år.
Tack =)
Det är första, räknat typ till 26/2 men hängde på här ändå. =)
Har en lite jobbig situation då jag bor nere i malmö och killen i Göteborg så de blir att pendla ett tag. Ska dock flytta upp så fort jag kan.
Hur ser de ut för er andra ?
Vi kan väl fixa en lista? Jag har ingen dator nu men fungerar kanske på telefonen.
Vi har en liknande situation...men vi kommer få bo särbos ett tag, eller några år tyvärr då vi har barn på andra håll samt bor på olika orter....detta gör att vi inte kan flytta ihop....känns väl inte alltid jättekul men samtidigt vill vi båda ha ett barn tillsammans..så nu blir det så här!
Tack =)
Det är första, räknat typ till 26/2 men hängde på här ändå. =)
Har en lite jobbig situation då jag bor nere i malmö och killen i Göteborg så de blir att pendla ett tag. Ska dock flytta upp så fort jag kan.
Hur ser de ut för er andra ?
Vi har en liknande situation...men vi kommer få bo särbos ett tag, eller några år tyvärr då vi har barn på andra håll samt bor på olika orter....detta gör att vi inte kan flytta ihop....känns väl inte alltid jättekul men samtidigt vill vi båda ha ett barn tillsammans..så nu blir det så här!
Hej!
Jag är alldeles nyplussad med barn nr 2!
Har genomgått IVF (fryst embryo denna gången) och hade testdag idag :)
Jag lägger till mig i listan.
Ella8803 - 2 mars, 2.a barnet, 26år
Snartsommar - 6 mars, 2a barnet, 28år
Sandran - 3 mars, 2a barnet, 24 år
isis bianco - 1 mars, 2a barnet, 30 år
Förresten TS , marie 1983, har vi inte hängt i en tidigare tråd?? Jag hette nog martini bianco då... :)