• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • miiaaz1992

Va kul att så många plussat :)

Hur upptäckte ni/ såg tecken på att ni va de? Va de nått speciellt?:)

• Sandran
    miiaaz1992 skrev 2014-06-25 21:07:16 följande:

Va kul att så många plussat :)

Hur upptäckte ni/ såg tecken på att ni va de? Va de nått speciellt?:)

Som sagt så mådde jag illa (gör fortf) och ligament smärtorna. Kändes precis som när jag var gravid förra gången i dom och i korsryggen.

Hur upptäckte du? Och ni andra? Kul att jämföra :)
  • marie 1983
    Sandran skrev 2014-06-25 21:29:28 följande:
    Som sagt så mådde jag illa (gör fortf) och ligament smärtorna. Kändes precis som när jag var gravid förra gången i dom och i korsryggen.

Hur upptäckte du? Och ni andra? Kul att jämföra :)
    Kände mig väldigt trött ont i magen tänkte att ja testar bara för "skoj skull" 5 dag före bim tänkte att det kommer inte att visa något så tidigt men ja blev glad o chockad när ja såg ett svagt streck på Stickan :)
  • combat90

Va kul att vi blir fler!! :) jag hade molvärk och rikliga lotionflytningar. Och mensen kom aldrig men jag trodde det hela tiden. Sen testade jag. Men trodde aldrig de skulle bli positivt men de blev det!! :) superglad o supernervös o spänd!!

Nu har jag väldigt mycket växtvärk. Och ömma bröst!! :D

• Ella8803
    Therese 84 skrev 2014-06-25 20:41:00 följande:

Hej! Grattis till alla gravida. Jag hoppar gärna in här, jag plussade idag, så nu väntar jag och sambon vårt andra barn. Vi har en underbar dotter på 14 månader. :)

Kul! Våra döttrar är jämngamla då, min blir 15 månader idag. :)
  • limpan1000

Grattis till er alla! Jag plussade 23/6 och det känns fortfarande overkligt!? Har ni lyckats smälta informationen?

• Sandran
    limpan1000 skrev 2014-06-26 10:56:13 följande:

Grattis till er alla! Jag plussade 23/6 och det känns fortfarande overkligt!? Har ni lyckats smälta informationen?

Jag har inte lyckats smälta det, kändes lite verkligare när jag kom in här :)
  • Mollemolle81

Gjorde ett test imorse igen å det blir starkare å starkare för varje dag...

Har riktigt mkt molvärk i livmodern samt ömma bröstvårtor! Det e mina tecken än så länge...

Hoppas det stannar denna månaden, hade ett tidigt mf förra månaden just vid denna tidpunkten...men nu känner jag mig mer gravid än då....hade dock inga symtom mellan äl å Bim så trodde verkligen inte att jag var gravid denna månaden!

Berättade för killen igår kväll...hållt det hemligt ett par dgr då jag möte riktigt trodde på att jag var gravid!

Hade sex igår å satan vad ont jag har haft i magen inatt på jobbet samt nu under dagen...ngn som vet om man lätt får det så här tidigt i graviditeten?! Riktig mkt värk under natten å idag...

• snartsommar

Hej, jag hoppar gärna in här. Testade negativt med clear blue digitaltest i måndags på bim. Är nu på bim +3 och väntar på beställda tester som borde komma imorgon. Ska testa på lördag när killen är med. Är lite drygt o vänta men jag är verkligen helt säker på att det är något, känner det i kroppen inge snack om saken. Men det ska bli kul o testa med killen så han får se själv :) vi har en dotter på snart 15 månader hemma med henne plussade vi på bim så de var lite oväntat att de skulle va negativt. Har räknar att bf borde bli 6/3

Svar på tråden Bf mars 2015