Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Grattis till alla plus :)
Va kul att så många plussat :)
Hur upptäckte ni/ såg tecken på att ni va de? Va de nått speciellt?:)
Va kul att så många plussat :)
Hur upptäckte ni/ såg tecken på att ni va de? Va de nått speciellt?:)
Va kul att vi blir fler!! :) jag hade molvärk och rikliga lotionflytningar. Och mensen kom aldrig men jag trodde det hela tiden. Sen testade jag. Men trodde aldrig de skulle bli positivt men de blev det!! :) superglad o supernervös o spänd!!
Nu har jag väldigt mycket växtvärk. Och ömma bröst!! :D
Hej! Grattis till alla gravida. Jag hoppar gärna in här, jag plussade idag, så nu väntar jag och sambon vårt andra barn. Vi har en underbar dotter på 14 månader. :)
Grattis till er alla! Jag plussade 23/6 och det känns fortfarande overkligt!? Har ni lyckats smälta informationen?
Grattis till er alla! Jag plussade 23/6 och det känns fortfarande overkligt!? Har ni lyckats smälta informationen?
Gjorde ett test imorse igen å det blir starkare å starkare för varje dag...
Har riktigt mkt molvärk i livmodern samt ömma bröstvårtor! Det e mina tecken än så länge...
Hoppas det stannar denna månaden, hade ett tidigt mf förra månaden just vid denna tidpunkten...men nu känner jag mig mer gravid än då....hade dock inga symtom mellan äl å Bim så trodde verkligen inte att jag var gravid denna månaden!
Berättade för killen igår kväll...hållt det hemligt ett par dgr då jag möte riktigt trodde på att jag var gravid!
Hade sex igår å satan vad ont jag har haft i magen inatt på jobbet samt nu under dagen...ngn som vet om man lätt får det så här tidigt i graviditeten?! Riktig mkt värk under natten å idag...
Hej, jag hoppar gärna in här. Testade negativt med clear blue digitaltest i måndags på bim. Är nu på bim +3 och väntar på beställda tester som borde komma imorgon. Ska testa på lördag när killen är med. Är lite drygt o vänta men jag är verkligen helt säker på att det är något, känner det i kroppen inge snack om saken. Men det ska bli kul o testa med killen så han får se själv :) vi har en dotter på snart 15 månader hemma med henne plussade vi på bim så de var lite oväntat att de skulle va negativt. Har räknar att bf borde bli 6/3