Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Förutom symptom som att de pirrar i brösten och att de är större så molvärk i mage, rygg och även ner i benen ibland så har jag helt tappat suget för cola. Kom just på de att jag de senaste par dagarna hällt upp glas med cola, tagit en klunk o sedan hällt ut. Druckit mjölk till maten istället o de brukar jag inte så ofta (dricker inte cola för jämnan igentligen fast jag fick de till o låta så). Det var lika förra graviditeten, ingen läsk men då hiva jag i mig typ minst en liter juice om dagen. Men något juicesug har inte kommit än som tur. Inte bra för tänderna! I söndags hade jag supermycket mensvärk jag tog ipren till och med eftersom jag visste att jag inte var gravid då de var så smärtsamt. Men sen hade inte mensen kommit på måndagen så då köpte jag testet, de dyraste som fanns med veckoindikator för jag visste att de skulle bli positivt haha men de var de inte. Där har ni hela min historia hittills :)
Hej :) jag + idag :) o har BF den 2 mars :)
Grattis, samma bf som mig!
Grattis, samma bf som mig!
Jag hoppar in här med. plussade i söndags. Känns ganska overkligt men väldigt kul =)
Jag hoppar in här med. plussade i söndags. Känns ganska overkligt men väldigt kul =)