Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Lovaviola det är bara en utvecklingsfas, vi har precis kommit igenom det med våran hoppas jag!
Läs här gamla.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a190.html
Lovaviola det är bara en utvecklingsfas, vi har precis kommit igenom det med våran hoppas jag!
Läs här gamla.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a190.html
Hon blir 18 veckor imorgon
Resa med barn var en baggis. Första natten var lite jobbig men efter det sov hon som en stock varenda natt.
Jag märker så tydligt när min son går in i en ny period! Han kan inte somna i vagnen, han skriker så fort man lägger ner honom i den. Slutar varje gång med att jag är ute och går med en tom vagn med honom o bärselen. Sen när han har somnat går jag försiktigt ta loss honom och lägga ner honom i vagnen. Blir lite rädd för mig själv ibland för jag har verkligen inte tålamodet o blir mest förbannad... Inte konstigt att han inte somnar så lätt då. Suck, det blir ju en ond cirkel istället.
Resa med barn var en baggis. Första natten var lite jobbig men efter det sov hon som en stock varenda natt.
Skulle tro att det där med fast föda beror på risken att sätta i halsen om de inte sitter stadigt/välter eller äter liggandes.