• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Minxy
    mammave skrev 2014-12-17 22:13:53 följande:

Tänk om man kunde ha en kamera i livmodern så man kunde se allt som händer därinne smile5.gif Så skulle man slippa alla spekulationer om vad kroppen håller på med för konstigheter och slippa undra om man är gravid el inte. Får uppfinna det. Tror jag skulle bli rik då :-P

Rik som ett troll :D
  • mammave

Illamående efter jag ätit: låter mer som risk för magsjuka än för graviditet va? :-S

• Minxy

Mammave: man vet aldrig!

Iskristall: spännande, då hoppas vi på en fin nyårspresent! :)

• mammave

Ont i huvudet, vilket jag brukar få dan innan mens Så blir nog mens imorgon o ytterligare en väldigt kort cykel.

• mammave

Iskristall: tänk om du skulle plussa på nyårsafton

Här går tiden segt, kan ha haft bim igår el om 6 dar....Tror mer på ngnstans däremellan, men med tanke på huvudvärken igår kmr nog mensen idag. Går liksom och väntar på den (elr helst inte).

• VeronikaK

Jag är i alla fall inte gravid. Testade i går och det var negativt. Fortfarande ingen mens men det är väl en lång, tråkig cykel den här gången. Har mensvärk så den kommer väl när som helst.

Känner mig trött och sliten. Fullt upp med markservice till de 2 vi har.

• Iskristall

Mammave: Ja, tänk om det skulle bli plus på nyårsafton. Förhoppningarna är inte stora ska jag säga.

Men jag hppas du slipper mens och ett fint plus dyker upp!

• mammave

Veronika: vilken dag är du på? Hur brukar cykeln vara? Många plussar ju sent.

Har mensen inte kommit innan onsd kanske jag tar ett test då

• mammave

Inget test på onsdag Här kom mensen igen Har visst fått kort cykel, 25 dar denna gång

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea