tjej89 skrev 2014-09-30 07:39:05 följande:
Fast det är väl det man gör? Prioriterar att flänga runt med sin nya bebis, fika och träffa massa folk.
Alla får väl göra som dom vill.
Men jag tycker det är konstigt när man tycker det är viktigt att hänga i tex gallerior eller sitta på en lunch resturang när man precis fått barn. Men ja alla prioriterar annorlunda.
Vad fan? "Flänga runt"? Nu är det du som är dryg. "Viktigt att hänga i gallerior"? Vadå "viktigt"? Jag tycker sånt är trevligt, jag gillar att träffa folk och passar gärna på att shoppa eller fika när mina vänner vill träffa bebisen. Om du vill stänga dig inne bara för du har ett barn så varsågod men vad fan du behöver inte hålla på och bli dryg för att andra inte vill det?! Inte så man är i väg varje dag i flera timmar? Om nåt saknas så har jag inget emot att ta en promenad med barnvagn in till stan och köpa det, man behöver inte ens stanna länge bara in och ut i affären för bebisen kommer behöva frisk luft i vilket fall. Andra dagar om man behöver handla mycket eller så så tycker jag faktiskt om att mysa till det med en fika emellan och ta med en kompis.
Nu får du faktiskt ta och ge dig.