En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag hoppar också in i den här nya tråden!
Jag är i vecka 6, väntar mitt andra barn och för min man är det första barnet. Dottern är 3 år, fyller 4 ungefär en månad efter den lilla i magen är beräknad.
Jag hoppar också in i den här nya tråden!
Jag är i vecka 6, väntar mitt andra barn och för min man är det första barnet. Dottern är 3 år, fyller 4 ungefär en månad efter den lilla i magen är beräknad.
Fy för det här illamåendet! På fredag ska jag på VUL (eftersom jag haft ett utomkvedshavandeskap) hoppas allt är bra denna gången! Är nu i v 6+0 enligt egna beräkningar :)
Jag har blivit magsjuk :0( kan varken äta eller dricka... Det kommer ut från båda hållen... Tror ni det är nån fara för lilla i magen? Jag är i vecka 13.
Urk :0(
Första dagen med hårsnodd i byxorna. Bästa beslutet någonsin! Kunde ha mina vanliga jobbyxor rätt så länge mha en hårsnodd och lite längre toppar när jag väntade dottern och hoppas på samma sak denna gång. Så skönt att det inte sitter åt lika mycket runt midjan.
Förresten, är det någon här som använder/har använt postafen mot illamående? Vad tyckte ni?
Hemma från jobbet pga förkylning med jättejobbig hosta. Idag känns det lite bättre dock men ska ändå vara hemma imorrn, vill inte riskera gå tillbaka för tidigt o få tillbaka hostan. Innan jag blev gravid har jag alltid försökt bita ihop o gå till jobbet även om jag känt mig halvkass eller innan jag varit absolut helt frisk. Men nu efter plusset så tänker jag vara hemma och vila om jag inte känner mig till 100% kry. Vill inte riskera något. Hur tänker ni?
Hej. Är ny i tråden. V 10 är jag i och äntligen börjar helvetes illamåendet avta lite grann. Skönt!! Dessvärre har man en negativ svärmor som inte är speciellt glad för vår skull. Hon vet att jag tagit åt mig och är lite ledsen men Har varken fått ett grattis eller en ursäkt för att hon enbart vart negativ och icke-stöttande till mig o min sambo.. Så just nu undviker jag att träffa henne. :/
9+1! Känns skönt! Vecka tio påbörjad! Jag är så jävla trött! Parkerade just bilen (jobbar i hemsjukvården) och sov en stund innan jag hick till min patient. Helt sjukt! Sover 10 timmar/natt och kan inte hålla ögonen öppna tills lunch ens ^^
Längtar en aning efter spökveckir och energi