• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Sommarsnö

Så olika det kan vara. Jag ser ut som innan graviditeten både när det gäller bröst och mage. Tror inte jag gått upp något i vikt heller. Tur att jag sett att den lilla mår bra i magen och växer

• mandalii
    Sommarsnö skrev 2014-10-03 09:35:40 följande:

Så olika det kan vara. Jag ser ut som innan graviditeten både när det gäller bröst och mage. Tror inte jag gått upp något i vikt heller. Tur att jag sett att den lilla mår bra i magen och växer

Vilken vecka är du i ?
  • Bell13
    Sommarsnö skrev 2014-10-03 09:35:40 följande:

Så olika det kan vara. Jag ser ut som innan graviditeten både när det gäller bröst och mage. Tror inte jag gått upp något i vikt heller. Tur att jag sett att den lilla mår bra i magen och växer smile1.gif

Är det ditt första barn?
  • Sommarsnö
    Bell13 skrev 2014-10-03 10:30:27 följande:
    Är det ditt första barn?
    Japp. Kanske är skillnad då?
  • Bell13
    Sommarsnö skrev 2014-10-03 10:39:53 följande:
    Japp. Kanske är skillnad då?
    När jag var gravid första gången hade jag inte ett enda symptom förutom trötthet. Magen blev större i v 18 ungefär.
  • mandalii
    Bell13 skrev 2014-10-03 09:23:45 följande:
    Innan graviditet hade jag 75c och nu har jag 80dd vet inte hur detta ska sluta. Min sambo är glad :)
    Haha, jäklar! Förstår det : )
  • Sommarsnö
    mandalii skrev 2014-10-03 10:27:32 följande:
    Vilken vecka är du i ?
    Jag är i vecka 13 (12+5 cirka).
  • JhjärtaK

Min mage imorse i vecka 15, ligger lite i lä i jämförelse med några av er andra iaf men snart lär jag nog vara ikapp och långt förbi

• agirlnamedbill
    Bell13 skrev 2014-10-03 10:56:34 följande:
    När jag var gravid första gången hade jag inte ett enda symptom förutom trötthet. Magen blev större i v 18 ungefär.
    Samma här!

Märker själv att min mage blivit större nu men för jag har typ två valkar så ser jag bara lite tjockare ut än vanligt haha men det är helt stelt!
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)