En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/gallery/image/5214453/full_600/php0jHLlx83151.jpg)
När tänker ni berätta på jobbet?
Jag är i v 12 (11+1) och ska på kub-UL nästa vecka. Jag jobbar på ett tryckeri och står upp hela dagarna, än så länge är det ju inga problem alls men kommer väl bli längre fram.
Vi är bara 6 st som jobbar i produktionen och har en öppen relation mellan varandra. Jag tycker det är så jobbigt att behöva vara kryptisk om vart jag ska någonstans när jag har varit på inskrivning hos BM osv. Skulle vilja berätta för min närmsta chef efter kub-UL. Så jag slipper hålla på och mörka om vart jag ska. Två av mina kollegor vet redan.
Hur tänker ni angående detta?
Jag är i v 12 (11+1) och ska på kub-UL nästa vecka. Jag jobbar på ett tryckeri och står upp hela dagarna, än så länge är det ju inga problem alls men kommer väl bli längre fram.
Vi är bara 6 st som jobbar i produktionen och har en öppen relation mellan varandra. Jag tycker det är så jobbigt att behöva vara kryptisk om vart jag ska någonstans när jag har varit på inskrivning hos BM osv. Skulle vilja berätta för min närmsta chef efter kub-UL. Så jag slipper hålla på och mörka om vart jag ska. Två av mina kollegor vet redan.
Jag tycker inte om fisk förutom gravad lax, tonfisk på burk och makrill i tomatsås :) Åt varken firre eller omega-3tabletter förra graviditeten..
Har inte tänkt på kosten så mycket denna gång heller. Ut kom dock en superfrisk liten kille sist :)
Nu blev jag sugen på makrill!
Kroppen är rätt fantastisk.
Det här är min 4:e graviditet och jag har plussat 40-22 kg med de andra tre och jag har gått ner allt på 3 månader varje gång utan problem. Men tyvärr är det tungt de där sista månaderna så den här gången slutar jag inte rida och springa utan håller igång kroppen i hopp om max 17 kg upp.
Har du gått ner 40 kg på 3 månader???