En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Madelen b: ja man blir lite knäpp alltså :) Lycka till på Torsdag, allt kommer gå fin fint :)
Madelen b: ja man blir lite knäpp alltså :) Lycka till på Torsdag, allt kommer gå fin fint :)
Nu har vi exakt en vecka kvar till RUL, ska bli så spännande! Tiden går fruktansvärt långsamt just nu må ni tro.
Hur tänker ni angående ekologiska kläder föresten, ni pratar om Zaras babykollektion, har de ekologiska kläder? Jag kommer bara att köpa ekologiska kläder i alla fall till en början när bebisen är nyfödd och extra känslig. Är ju så fruktansvärt mycket gifter i just kläder.
Jag har ganska dålig erfarenhet av bugaboo cameleon. Funderar på att sälja min och köpa en bugaboo Buffalo istället, någon som har testat den?
[quote=74329034][quote-nick]Madelen b skrev 2014-11-12 17:28:46 följande:[/quote-nick]Jag mår illa till och från, känslig för lukt och en jävla foglossning:(
Har känns någon gång tror jag, men ska på Rul i morgon och är grymt nervös även fast jag fick se hjärtat i lördags!
Har moderkakan fram så hoppas de är därför![/
Jag har sluppit foglossning hittills...tror det kommer längre fram, det har det gjort med de två första. Ska på RUL först om två veckor...:(
Ni som har foglossning, hur beter den sig?
Jag har haft "glapp" där bäckenet och ryggraden går ihop sedan många veckor tillbaka. Det gör inte direkt ont, men om jag tex skall resa mig ifrån en stol så känner jag att det "glappar" till en sekund och att benen blir lite orkeslösa.
Vad värre är att jag börjat få ont på ett sätt som påminner om ischias, vänstra skinkan gör sååå ont och det strålar ut i benet. Speciellt om jag roterar benet utåt. Efter vad jag läst mig till så är det klassiskt för bakre fogen :(
Än så länge går det ganska bra att jobba, att bli sjukskriven redan nu hade varit hemskt :(