En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Skippar fårull jag med, mest för jag gillar inte att de är från djur!
Skippar fårull jag med, mest för jag gillar inte att de är från djur!
Jag säger lite asch jag med;) vet många som fått sälja sina fårull pga att barnen svettats så mycket med dem i vagnen!
Och tror oxå allergier har mer med arvlag och vilken miljö man lever "normalt" i!
Men vill man ha fårull så kör på:) men går knappast någon nöd på våra " stackars" barn som inte har djur i sängen;)
Vilken tur att alla bestämmer själv över sina barn så dem som vill ha fårskinn kan ha det o dem som inte vill kan skippa det! Så praktiskt ;)
Nån som har tips om smärtlindring utöver lustgas och eepidural som jag ska ha denna ggn med. Nån som har badat under öppningsskedet? Tycker det verkar vväldigt skönt och man får lättare att röra sigmm. det var tänkt att jag skulle bada förra ggn men jag var så påverkad av smärtan att jag vägrade röra mig = (
När man pratar om tryck på kläder är det främst "plasttryck" man syftar på och inte många ekologiska kläder har dessa tryck, detta bör man tänka på med "anti halk" strumpor oxå att dessa gummi pluttar under innehåller samma skit som plastiga tryck!
Grattis till bebis. Vet att det kommit 2 till (medlemmar i facebookgruppen) v30 och 31 om jag inte minns fel.
Nu är min skrutt här. Född i vecka 32. Första bebisen i tråden va? Lycka till nu alla ni <3
Någon mer än jag som har sådan jääävla värk i underlivet/blygläppar och ända ner i låren:( värker konstant men blir något bättre då jag ligger ner:( gör tom ont i låren då man vidrör dem in/baksida!
Trots att amningen sket sig sist så bor vi nära affären så då får sambon springa ner!
Vi har köpt en bugaboo buffalo
Jag har halsbränna JÄÄÄMT, kan inte äta något alls och inget funkar:( grymt jobbigt!
Tips om nu bor runt haningeområdet i stockholm. Hämta ut Liberopaketet där, fick en massa annat med från ica-maxi också. ett paket toapapper, choklad, pasta, kakor, pastasås, festis mm. En hel papperskasse :) Fast dom kanske gör så på alla ica-maxi?
Går ganska mycket då vi har hund och ingen bil, men samlar även jag mycket vatten och blir värre vid promenader! Fogarna protesterar även så går inte fort men frammåt kommer jag;P
Var på shoppingtur igår och gick en del. Då vi var på en av de sista affärerna kände jag att fingrarna hade svullnat, så det kändes obehagligt att böja på dem. Var både slut och varm. Någon timme efter då vi var hemma igen kändes det bättre och idag känns det helt som vanligt. Varför blev det så?
Här har man åkt på kräksjuka:( värsta natten på länge! Trodde ungen skulle komma ut, fick hemska SD hela natten!
Är as hungrig men får inget behålla:(
Har du en normal graviditet är de inte alls farligt med orgasm, sedan kan de ju vara obehagligt för dig! Men barnet får bara en extra kram;) och kan bli livligare!
Jag kan tycka de är lite jobbigt då mina SD börjar redan då jag blir upphetsad så jag tycker de obehagliga börjar ta övertaget!