Inlägg från: Madelen b |Visa alla inlägg
  • Madelen b

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Känner inte heller något 17+0. Får se i morgon!

• Madelen b

Fan så arg o ledsen jag är nu, mitt Rul vart inställt och framflyttat 1v! Blir så jävla less! Vill bara lägga mig under täcket 1v o grina!!

• Madelen b
    S1528 skrev 2014-11-13 11:19:46 följande:
    Styrkekram! Så jobbigt när man väntat och längtat efter någonting och det blir flyttat!
    Tack ja verkligen tappade helt suget för denna vecka nu!
  • Madelen b
    Hanna 681 skrev 2014-11-13 11:42:38 följande:
    Min cameleon har följande brister: förlängning av handtag gått sönder en gång, styret snedställt två gånger (då den drar i vägen lutning). Vi har dock fått nytt chassi, så det är positivt. Tycker det sämsta med vagnen är körbarheten på grusvägar och andra ojämna väglag. Sen tycker jag att den känts stum. Vid användning av vinterhjulen måste man lyfta upp framhjulen för att kunna svänga. Men den är toppen i stan vid exempelvis shopping. Vi har flera vagnar, så har kunnat välja vagn efter underlag.
    Ja det är så jag uppfattat dem;) tyvärr läser man många som har problem med sina buggor! Hoppas inte jag blir än av dem!

Så glad för din skull! Hoppas bebben mår kanon!
  • Madelen b

Är de bara jag som känner mig helt ogravid?

Fy kommit in i en svacka där jag bara nojar att allt är fel:(

• Madelen b
    Bell13 skrev 2014-11-14 09:59:18 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag hade ett par veckor där jag kände mig som vanligt. Nu är jag i v 21 imorgon och känner mig väldigt gravid igen :)
    Jag är i v 18! Har moderkakan fram så känner ingen bebis än heller:/
  • Madelen b
    91an skrev 2014-11-14 12:45:26 följande:
    Jag känner mig också helt ogravid.. Inga fosterrörelser, hittar inte hjärtljudet med dopplern, ingen riktig mage och inga andra symtom. V 17+3 nu. Rul om två veckor.
    Då är vi lika långt gången!!

Samma hör ( dock har ja ingen doppler ) , känner inga fosterrörelser och känner mig mest tjock! :/

Ska på Rul om 1v ( skulle vart där igår men vart inställt)! Längtar!

Vi var på monstertruck för 1v sedan och nojar så att ljudet skulle ha stressat bebben för mycket:(
  • Madelen b
    Lalalalola skrev 2014-11-14 18:29:57 följande:

Hej! Känner igen mig. Har mest känt mig lite tjockare och har inga svåra symptom så jag känner mig mest ganska normal.. Som vanligt. (Då kommer oron och knackar på) Är snart i v 18. Bf 19/4. Längtar så till ultraljudet om en vecka! Få se det lilla livet. Köpte privat ultra i v 13 - helt värt det

Vi gjorde oxå UL i v 14! Men lika nojig ändå!
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)