En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke
Har varit på rul precis. Allt såg bra ut. Moderkakan ligger i framvägg så hon sa att det är svårare att känna sparkar då. Har känt lite grann. Vi väntar en liten pojke
Grattis för alla positiva ultraljud!
Jag berättade öppet i vecka 7 tror jag det var, efter att jag gjort vul och sett ett hjärta ticka.
Tack ! :) är så hilma lycklig att jag tror jag är en egen planet :D hihi har ni börjat tänka på namn än ? Jag har några men inget som jag fastnat 100% för :)
Gah, jag börjar noja nu. v 17+4 och har inte känt nånting än. Barn nummer två. Nojar över MA hela tiden. RUL på onsdag så då får jag veta.
Bebisen i min mage är beräknad den 26e (innan ul men tror inte det kommer flyttas för har haft väldigt regelbunden mens så har koll på när det hände) men tror att hen kommer vara sen, precis som dottern och precis som både mamma och mormor haft med alla barn så räknar med ett barn typ 5e maj kanske. Så jag har faktiskt redan köpt lite och köpte en dress i mjukisbyxtyg (collegetyg? Vad heter det?) och tror den kommer räcka med en filt och mössa förstås :)
Hej.
Kan jag hoppa in? Är beräknad 28/4 och gick idag in i v 17. Har gjort dateringsultraljud redan och har RUL om två veckor.
Detta är en riktig sladdis då min yngsta är femton år. :)
Tack tack. :)
Båda storebrorsorna ser fram emot ett litet syskon. Känns verkligen suveränt att ha deras stöd för hade nog lätt kunnat kännas awkward med så stor åldersskillnad men inte det. :)